REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wysmakowana elegancja z wpływami kultury skandynawskiej

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 23 lut 2017 10:00
Wysmakowana elegancja z wpływami kultury skandynawskiej
Freya w Starym Browarze, fot. J. Wittchen
Wysmakowana elegancja z wpływami kultury skandynawskiej
Wysmakowana elegancja z wpływami kultury skandynawskiej
Wysmakowana elegancja z wpływami kultury skandynawskiej
Wysmakowana elegancja z wpływami kultury skandynawskiej
Wysmakowana elegancja z wpływami kultury skandynawskiej
Wysmakowana elegancja z wpływami kultury skandynawskiej

Od dziś będzie można poczuć w poznańskim Starym Browarze powiew Skandynawii. A to za sprawą nowego butiku Freya z ofertą dla niezależnych kobiet, które chcą się wyróżniać. O tym, jak narodził się pomysł powstania Frei, a także o fascynacji Danią i duńską modą, opowiada Magdalena Maternik – właścicielka sklepu.

REKLAMA

Freya jako pierwszy i jedyny butik w Polsce, oferuje odzież marek premium z Danii. Skąd idea wprowadzenia na polski rynek mody właśnie z duńskich ulic?

Koncepcja butiku jest owocem moich licznych podróży do Danii i fascynacji tym krajem. Dania jaką poznałam, nie jest krajem kojarzącym się jedynie z wełnianymi swetrami, kubkiem gorącej kawy i deszczową pogodą, bo są to, jak zauważyłam chyba pierwsze obrazy, jakie rodzą się w głowie przeciętnego Polaka. Dania, to dla mnie synonim pięknego designu oraz otwartości na wpływ innych kultur. Jest on widoczny na każdym poziomie – zaczynając od stosunków międzyludzkich, na kuchni i modzie skończywszy. Pokochałam mnóstwo duńskich marek, nie tylko z obszaru mody. Wielu z nich brak mi w Polsce.

Czym Freya wyróżnia się na tle pozostałych sklepów odzieżowych?

Odwiedzając sklepy z odzieżą damską, często odnosiłam wrażenie, że wszędzie widzę te same marki – w każdym mieście, w każdym centrum handlowym, a ich oferta jest dość monotonna i często powielona. Zauważyłam, że na rynku mody damskiej w naszym kraju jest nisza na marki inne, oryginalne, które nie ubierają swoich klientek w identyczny nudny sposób, do tego za niemałe pieniądze. Dodatkowym wyróżnikiem jest fakt, że wszystkie ubrania i dodatki powstają w Europie, z zachowaniem najwyższej jakości standardów pracy.

W butiku Freya znajdziemy ubrania trzech topowych marek, które ukradły już serca celebrytkom i blogerkom w Europie....

Do swojego butiku „na pierwszy ogień” wybrałam brandy, które są niemal modowym sztandarem Danii – istniejący już 20 lat DAY Birger et Mikkelsen, jego młodsza siostra, skierowana do mniej zachowawczych klientek 2NDDAY oraz linia świetnej jakości akcesoriów i dodatków – DAYet. Każdy z tych brandów cechuje się wysmakowaną elegancją z licznymi wpływami kultur Wschodu. Klasyczne fasony, wysokiej jakości materiały, takie jak jedwab, kaszmir, prawdziwa skóra, ręczne zdobienia to elementy charakterystyczne tych linii. Warto także zwrócić uwagę na szeroki wachlarz stylów, jakie proponujemy - od mody ulicznej począwszy, na modelach klasycznych i wizytowych skończywszy.

Skromność, czy przepych? Do której z nich bliżej jest markom Day?

Moda proponowana w moim sklepie nie potrzebuje epatować logami producentów, aby dać kobiecie poczucie, że nosi na sobie odzież wysokiej klasy. Doceniana jest przez kobiety z pierwszych stron gazet, takie jak np. brytyjska księżna Kate, celebrytki i blogerki modowe na całym świecie.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.