×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Architektura centrów handlowych powinna być prawdziwa

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 19 wrz 2018 09:00
  • Aktualizacja: 19 wrz 2018 09:03
Architektura centrów handlowych powinna być prawdziwa
Galeria Młociny, inwestor: Echo Investment, fot. mat. pras.

Podczas sesji "Nowy konsument, nowe potrzeby. Jak centra handlowe zmieniają się, by przyciągnąć pokolenie „domatorów”?”, która odbyła się w trakcie Property Forum 2018, zastanawiano się nad przyszłością obiektów handlowych. Poruszono również wątek ich architektury. Jak się okazuje - odgrywa ona bardzo ważną rolę w oddziaływaniu na klientów.

REKLAMA

Według Marcina Maternego, dyrektora działu centrów handlowych, Echo Investment, rynek bardzo się spolaryzował. - Z jednej strony mamy duże centra, które stają się coraz większe. Z drugiej - obiekty typu convenience. To co jest pomiędzy - nie przetrwa. Te obiekty muszą się transformować w jedną, lub w drugą stronę. Coraz ważniejsza jest również architektura. Kiedyś to były proste boxy, dziś tworzymy obiekty, które są ulicami, placami. Architektura nie może być udawana, musi być prawdziwa. Będziemy zmierzać zgodnie z tym trendem - mówi Materny. Dodaje również, że centra handlowe muszą być platformą łączącą biura, mieszkania czy nawet hotele.

Za nami VIII edycja Property Forum 2018. W wyjątkowej edycji wydarzenia, której data zbiegła się z formalnym uznaniem Polski przez indeks FTSE Russel do grona państw rozwiniętych, wzięło udział ponad 130 panelistów i ponad tysiąc gości. Dwudniowe spotkanie wypełniły gorące dyskusje i prezentacje w gronie największych graczy rynku nieruchomości komercyjnych i cenionych ekspertów z Polski i zagranicy, a także Proptech Festival i Gala Prime Property Prize 2018. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie