W centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, stanął właśnie pierwszy w Polsce billboard będący zarazem filtrem powietrza. To zasługa firmy Aviva, która prowadzi kampanię "Wiem, czym oddycham".
Dzięki technologii trzech warstw siatki oczyszczającej The Breath, opracowanej przez włoskich naukowców, instalacja jest w stanie pochłonąć zanieczyszczenia emitowane przez 91 350 samochodów rocznie!
Od dziś billboard oczyszcza powietrze i zachęca do udziału w akcji „Wiem, czym oddycham”, bo... każdy oddech ma znaczenie. Polacy oddychają smogiem. Dopuszczalne limity stężenia w powietrzu szkodliwych pyłów zawieszonych PM2,5 i PM10 oraz rakotwórczego benzo(a)pirenu, wyznaczone przez Światową Organizację Zdrowia (WHO), w naszym kraju są przekraczane nawet dziesięciokrotnie.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
współzałożyciel, architekt Forbis Group
właściciel, architekt Archas Design
Architekt Tremend
architekt, partner More Design & Architecture (MRDA)
architekt, partner More Design & Architecture (MRDA)
właściciel werk.pl