Mural, który w nocy zamienia się w neon? Taka praca, będąca elementem promocji serialu Netflix "Sexify" zdobiła w styczniu ścianę Domu Braci Jabłkowskich w Warszawie.
W styczniu na ścianie Domu Braci Jabłkowskich przy Brackiej 25 w Warszawie można było znaleźć ręcznie namalowany mural promujący drugi sezon polskiego serialu Netflix "Sexify".
Mural najlepiej oglądać było po zmroku, bo dopiero wtedy odkrywał przed przechodniami swoje wyjątkowe, neonowe oblicze nawiązujące treścią jak i kolorami zarówno do tematyki jak i kolorowej scenografii serialu.
Za pomysł i projekt neonów odpowiada Bosko.agency, za media przy projekcie odpowiada Wavemaker Polska. Design logo to robota Beaty Śliwińskiej znanej jako Barrakuz.
To kolejny wspólny projekt Good Looking Studio i Netflix, przy promocji pierwszego sezonu "Sexify" studio również malowało murale promujące serial m.in. w Warszawie, Gdańsku czy Poznaniu.
Neonowy mural można było oglądać do końca stycznia 2023 roku.
Założyciel, Architekt eM4. Pracownia Architektury. Brataniec
Dyrektor Zarządzający, Architekt Estudio Lamela Polska
Właściciel, Architekt Studio S - Biuro Architektoniczne Michał Szymanowski
Założyciel, Architekt KWK Promes
Partner, Architekt Sud Architectes Polska
Współwłaściciel, Architekt Ultra Architects