REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Central Point z zielonym światłem na użytkowanie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 10 lis 2021 09:26
Central Point z zielonym światłem na użytkowanie
Central Point z zielonym światłem na użytkowanie, fot. mat. pras.

Oficjalnie zakończyła się budowa warszawskiego biurowca Central Point. Flagowy projekt belgijskiego dewelopera Immobel otrzymał pozwolenie na użytkowanie. Za koncepcję architektoniczną odpowiadają pracownie Kazimierski i Ryba oraz Arquitectonica.

REKLAMA

Nowy biurowiec, którego budowa rozpoczęła się w kwietniu 2019 roku, znajduje się w ścisłym centrum Warszawy przy jednym z najważniejszych skrzyżowań – u zbiegu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej. Ze względu na wyjątkowe położenie tuż nad miejscem przecięcia dwóch linii metra, sąsiedztwo licznych przystanków tramwajowych oraz autobusowych, a także bliskość Dworca Centralnego budynek zaliczany jest do najlepiej zlokalizowanych wieżowców w stolicy. Zarówno pracownicy, jak i klienci biznesowi będą mieli bardzo dogodne możliwości dojazdu komunikacją miejską do każdej części Warszawy.

 
 

- Oficjalnie zakończyliśmy prace budowlane. Za nami dwa i pół roku intensywnej pracy. Projekt zamykamy zgodnie z założeniami co do terminu, z czego jestem bardzo dumny. W proces zaangażowanych było wielu wspaniałych ludzi, którzy świetnie poradzili sobie ze wszystkimi wyzwaniami, a tych, jak wiemy, w dobie pandemii napotykaliśmy sporo. W duchu zrównoważonego rozwoju, który jest integralną częścią strategii i wartości naszej firmy, udało nam się stworzyć wyjątkowe miejsce. Central Point ma wyznaczać nowe trendy, stawiając ludzi w centrum i tworząc przestrzeń sprzyjającą innowacjom oraz współpracy – mówi Richard Aboo, dyrektor zarządzający w Immobel Polska.

Budynek o powierzchni wynoszącej niemal 20 tys. mkw. został zaprojektowany przez pracownię Kazimierski i Ryba we współpracy z pracownią Arquitectonica, zgodnie z najwyższymi standardami ochrony środowiska, czego potwierdzeniem jest uzyskany certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Materiały z budowy zostały poddane recyklingowi w 95%. W środku również znajduje się wiele ekologicznych rozwiązań, stworzonych z myślą o wygodzie najemców, takich jak np.: nowoczesne i energooszczędne systemy oświetleniowe, szybkobieżne windy, dostęp do światła dziennego prawie w 90% powierzchni, przemyślana infrastruktura dla rowerzystów wraz ze stojakami rowerowymi, szatniami i prysznicami, punkty ładowania pojazdów elektrycznych oraz wiele innych. Oprócz najwyższej jakości powierzchni biurowych, do dyspozycji najemców Central Point są również zielone tarasy i przestronne, nowoczesne lobby. W kompleksie znajduje się także 80 miejsc parkingowych w garażu podziemnym.

- Projektując Central Point, myśleliśmy przede wszystkim o współczesnych potrzebach biznesowych naszych potencjalnych najemców, które odpowiadałyby dynamicznie zmieniającym się trendom oraz o zachowaniu najwyższych standardów zdrowia i bezpieczeństwa. Zależało nam także na tym, aby przestrzeń, którą stworzymy, wspierała naszych klientów w realizacji strategicznych celów zrównoważonego rozwoju. Chcemy aktywnie angażować się w takie procesy, które dzisiaj mają szczególne znaczenie - mówi Richard Aboo.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.