W Poznaniu i Katowicach powstały nowe salony niemieckiej marki Hugo Boss. Projekty wnętrz zaaranżowano zgodnie z najnowszą koncepcją, którą można oglądać w wybranych salonach, w największych miastach na świecie. Ich wyróżnikiem są czystość formy i geometryczna estetyka.
Czarny, stalowy ruszt, na którym został umieszczony system oświetlenia LED oraz unikatowe panele ścienne są intrygującymi i charakterystycznymi elementami nowego konceptu salonu. Całość odzwierciedla konsekwentna filozofię designu Hugo Boss: nowoczesność i wyrafinowanie.
Skontrastowane z barwionym na brązowo szkłem, czarne profilowania oraz lustra i powierzchnie o wysokim połysku są symbolem czystości i geometrycznej estetyki. Prawdziwie wizjonerskim elementem jest „objet de lumière”, czyli współczesna interpretacja wielkiego żyrandola, który łączy formę i funkcję . Oświetlenie pozwala na dynamiczne połączenie różnych części salonu.
Nowy salon Hugo Boss w Katowicach działa od 24 lutego w Silesia City Center. Jego powierzchnia całkowita wynosi 320 mkw. Salon w Starym Browarze jest nieco większy i liczy 420 mkw. Swoją działalność rozpoczął 15 lutego br. Sklepy oferują kolekcję: Boss Womenswear, Boss Menswear, Boss Green Menswear, buty i akcesoria.
architekt, założyciel i prezes zarządu TRZOP ARCHITEKCI
architekt Iliard Architecture & Project Management
współzałożyciel, architekt Forbis Group
Architekt Tremend
architekt, partner More Design & Architecture (MRDA)
architekt, partner More Design & Architecture (MRDA)
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.