W warszawskiej galerii Blue City pojawił się nowy salon marki Nike. Sklep wybudowany jest w oparciu o najnowszy koncept Nike z ofertą zaawansowanych technologicznie produktów w kategoriach Running/Trening/Football.
Salon Nike w Blue City zajmuje powierzchnię 310 m kw. Każdy fan lub amator biegania, gry w piłkę i ćwiczeń na sali lub siłowni, może ubrać się tu od stóp do głów. Obuwie, spodenki, bluzy, kurtki, torby, a nawet skarpetki i bielizna sportowa czekają na klientów w wybranych działach.
Sklep wybudowany jest w oparciu o najnowszy koncept Nike z ofertą zaawansowanych technologicznie produktów w kategoriach Running/Trening/Football.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to projekt centrum łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. W planach jest także powstanie kina.
Blue City ma od niedawna także nową strefę food court, o której opowiedział nam architekt Marek Arciszewski z biura Studio Quadra.
współwłaściciel Biuro Architektoniczne DDJM
Właściciel Kulczyński Architekt
Właściciel, Architekt, Naukowiec Zalewski Architecture Group
Architekt Autorska Pracownia Jacek Krenz
Założyciel Jednacz Architekci
Generalny projektant Perbo-Projekt