REKLAMA
PARTNER PORTALU partner portalu
×

Szukaj w serwisie

Dwa hotele pod dachem The Warsaw Hub. W tym jeden debiut sieci w Polsce

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 28 lis 2017 11:26
Dwa hotele pod dachem The Warsaw Hub. W tym jeden debiut sieci w Polsce
fot. mat. prasowe

Ghelamco podpisało umowę z jedną z największych sieci hotelarskich na świecie – InterContinental Hotels Group (IHG). Dwie marki tego operatora: Crowne Plaza oraz Holiday Inn Express znajdą się w kompleksie The Warsaw HUB. Crowne Plaza Warsaw Hub będzie pierwszym hotelem sieci Crowne Plaza w Polsce.

REKLAMA

Kompleks będzie się składał z trzech wysokościowców: dwóch 130-metrowych wież biurowych i 86-metrowego budynku, w którym znajdą się hotele. Wszystkie te obiekty połączy wspólna pięciokondygnacyjna podstawa, która stworzy wielkomiejską pierzeję ulicy Towarowej.

Ghelamco podpisało pierwsze listy intencyjne dotyczące prawie 15,5 tys. mkw. powierzchni biurowej. Atrakcyjna lokalizacja przyciąga również uwagę najemców zainteresowanych przestrzeniami usługowymi – zarezerwowano już 1500 mkw. Wkrótce zostaną zawarte umowy najmu.

– Już dziś możemy ogłosić, że The Warsaw HUB cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W tej chwili mamy pozyskanych najemców na blisko 38 tys. mkw. Oznacza to, że 33 proc. powierzchni kompleksu wynajęto lub zarezerwowano na ponad 2 lata przed oddaniem inwestycji do użytku – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju Ghelamco Poland.

Ghelamco podpisało z InterContinental Hotels Group umowę na zarządzanie dwiema markami tej sieci: Crowne Plaza oraz Holiday Inn Express. W sumie powstanie ponad 430 komfortowych pokoi i apartamentów, które pomieszczą się w 86-metrowej wieży kompleksu The Warsaw HUB. Tym samym będzie to największy obiekt zarządzany przez IHG w Polsce, a także drugi pod względem wielkości budynek hotelowy w Warszawie. Czterogwiazdkowy Crowne Plaza będzie również pierwszym hotelem tej marki w Polsce i zaoferuje 212 pokoi i apartamentów, z kolei trzygwiazdkowy Holiday Inn Express będzie ich posiadał 218. W Crowne Plaza znajdzie się restauracja na pierwszym piętrze, centrum konferencyjne o powierzchni 2 tys. mkw. oraz bar z tarasem na 22. kondygnacji. W hotelach znajdą się także kawiarnie, bary oraz fitness club. Obie sieci zajmą w The Warsaw HUB ponad 21 tys. mkw.

– Cieszymy się, że możemy współpracować z Ghelamco przy wprowadzeniu na rynek pierwszego hotelu Crowne Plaza w Polsce i naszego pierwszego kompleksu z podwójną marką. Ta inwestycja zwiększy liczbę planowanych przez nas pokoi w Polsce do ponad 2000. Obecnie, uważani za światowej klasy centrum podróży służbowych i turystycznych, odnotowaliśmy ogromny wzrost popytu na hotele w Europie Wschodniej. To ekscytujące, że nasi partnerzy widzą ogromne możliwości i korzyści związane z inwestowaniem w regionie – mówi Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Polsce, IHG.

– Marki grupy InterContinental oferują najwyższej jakości usługi hotelarskie. Cieszymy się, że Crowne Plaza i Holiday Inn Express uzupełnią ofertę The Warsaw HUB. Kompleks położony jest w nowym centrum biznesowym Warszawy tuż obok Muzeum Powstania Warszawskiego i placu Europejskiego, będzie miał też bezpośrednie połącznie ze stacją II linii metra, którą w zaledwie kilka minut można dojechać do ulicy Nowy Świat i Krakowskiego Przedmieścia. Hotele będą więc atrakcyjne zarówno dla turystów, jak i klientów biznesowych – mówi Jeroen van der Toolen, dyrektor zarządzający Ghelamco na Europę Środkowo-Wschodnią.

W fazie planowania inwestycji inwestor wspierany był przez hotelową firmę doradczą – Hotel Professionals. Obecnie Hotel Professionals został wybrany jako doradca w procesie rozwoju inwestycji hotelowej.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że uczestniczyliśmy w procesie planowania tej jedynej w swoim rodzaju inwestycji. To niezwykły projekt dla Warszawy. Cały kompleks wzbogaci miasto o nowe, tętniące życiem centrum biznesowe. Wprowadzenie ugruntowanej globalnej marki wraz z nową na polskim rynku siecią będzie miało znaczącą wartość dla dynamicznie rozwijającego się warszawskiego rynku hotelowego. Z dumą ogłaszamy, że Crowne Plaza to kolejna nowa marka, która zadebiutuje w Polsce przy wsparciu naszego zespołu – mówi Alex Kloszewski, partner zarządzający spółki Hotel Professionals.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie