W zeszłym tygodniu Camaieu zaprezentowała zupełnie odmieniony salon marki przy ulicy Marszałkowskiej w Domach Handlowych Wars-Sawa. Autorem koncepcji architektonicznej jest wewnętrzne biuro projektowe w Centrali Camaieu we Francji, z Frederic'em Solal Cohen na czele.
– W przypadku sklepu przy ul. Marszałkowskiej, był to remont przede wszystkim wizerunkowy, gdyż nie chodziło o modernizację sklepu w starym koncepcie, ale o sklep flagowy w centrum Warszawy – tłumaczy Katarzyna Chynowska-Skraboń, dyrektor ds. eksploatacji Camaieu, która nadzorowała remont.
Celem remodelingu było zatem zwiększenie jego widoczności poprzez m.in. wymianę istniejącego święcącego logotypu nad wejściem od ul. Marszałkowskiej na dużo większy oraz zgodny z nowym konceptem marki. Natomiast w miejsce ścianek witrynowych wstawiono pionowe panele w kształcie żaluzji w celu zachowania przezierności witryn, również wyłożone ściany na obu poziomach sklepu lustrami, które poprzez odbicie sali sprzedaży mają zachęcać klientki do zakupów na I piętrze oraz tworzyć lepszą perspektywę sklepu – wyjaśnia. Architekci Camaieu postawili w warszawskim salonie na jasny beż, marka odchodzi od szarości.
Camaieu w Polsce istnieje już od 2000 roku, dlatego jeszcze w tym roku oraz następnych latach planowane są kolejne modernizacje, w celu zaadaptowania sklepów do nowego konceptu. W przypadku starszych sklepów, jest to remont całościowy z uwzględnieniem wizerunku oraz modernizacji systemów.
Zmiany w Camaieu dotyczą także wewnętrznej sytuacji firmy. W października 2013 we Francji nominację na stanowisko Prezesa Zarządu przyjęła Pani Elisabeth Cunin, a w Polsce, już wkrótce stanowisko Dyrektora Generalnego Spółki Camaieu obejmie Pani Katarzyna Walendzik.
założyciel BIT Creative
właściciel, architekt BB Architekci
architekt Iliard Architecture & Project Management
architekt, założyciel i prezes zarządu TRZOP ARCHITEKCI
architekt Iliard Architecture & Project Management
założyciel, główny projektant Koziarski Pracownia Projektowa