REKLAMA
PARTNER PORTALU partner portalu
×

Szukaj w serwisie

Gdy obiekt mixed-use połączy się z centrum outletowym

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 10 wrz 2018 13:16
Gdy obiekt mixed-use połączy się z centrum outletowym
fot. mat. pras.

KG Group tworzy koncepcję handlową, w której duże znaczenie ma pojęcie wydajności. Deweloper chce zagwarantować możliwie najkorzystniejszy miks oferty, dlatego zdecydował się na realizację kompleksu typu mixed-use wraz z centrum outletowym.

REKLAMA

Centrum Cracovia Outlet jest koncepcyjnie i architektonicznie tworzone od podstaw. Jego położenie na terenie parku handlowego, przestrzenie zewnętrzne i wewnętrzne, oferta wynajmu powierzchni, a także teren własnej infrastruktury komunikacyjnej wewnątrz kompleksu handlowego są odzwierciedleniem współczesnych trendów.

- Zdarza się, że centra handlowe adaptują starsze budynki do potrzeb handlu, jednak stwarza to ograniczenia, które zwykle ujawniają się w trakcie funkcjonowania obiektu. Dlatego w centrum Cracovia Outlet rozwijamy koncepcję od podstaw, według aktualnych standardów, na bazie rozwiązań dopasowanych do rynku, a nie odwrotnie. Chcemy, by proces realizacji zakupów był możliwie wolny od ograniczeń i skupiony na uzyskaniu najbardziej satysfakcjonującego efektu – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Na rozległym terenie jednej z ostatnich wielkopowierzchniowych działek handlowych w Krakowie deweloper chce zagwarantować możliwie najkorzystniejszy miks oferty. Dlatego zdecydował się na realizację kompleksu typu mixed-use (60 tys. mkw.). Zgodnie z tą koncepcją centrum Cracovia Outlet (21 tys. mkw.) będzie korzystać z efektu synergii, uzyskiwanego przez połączenie parku handlowego Atut, największego w Krakowie centrum wyposażenia wnętrz, salonu meblowego i centrum wyprzedażowego. Dzięki temu w jednym miejscu można będzie zrobić zakupy z wielu różnych kategorii. Ponadto kompleks handlowy znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków.

- Obecność dodatkowej oferty pozaoutletowej wpływa na wyższą częstotliwość odwiedzin w porównaniu do centrów outletowych, które nie dają takiej możliwości. Przyjęty miks to sprawdzona formuła rynkowa, która pozwala uzyskać efekt synergii handlowej i lepiej spenetrować lokalny rynek potrzeb, zwiększając częstotliwość zakupów i ich komplementarność. Dla firmy Intersport to konkurencyjna oferta, dlatego zdecydowaliśmy się na swój sklep typu outlet w tej lokalizacji – mówi Piotr Mierzwa, Dyrektor ds. Rozwoju Intersport Polska S.A. – Dodatkowo w dzisiejszych czasach, za sprawą zakazu handlu w wybrane niedziele, zmienia się styl planowania i robienia zakupów, ponieważ siłą rzeczy skraca się czas na ich realizację. Połączenie centrum typu outlet z parkiem handlowym pozwala na efektywniejsze dokonywanie zakupów, bo w jednym kompleksie handlowym oferowane są konsumentom szersze możliwości – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie