REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Historię wyreżyserowała pandemia. Miał być aparthotel, są unikalne biura serwisowane

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 02 cze 2021 11:51
Historię wyreżyserowała pandemia. Miał być aparthotel, są unikalne biura serwisowane
Historię wyreżyserowała pandemia. Miał być aparthotel, są unikalne biura serwisowane, fot. mat. pras.
Historię wyreżyserowała pandemia. Miał być aparthotel, są unikalne biura serwisowane
Historię wyreżyserowała pandemia. Miał być aparthotel, są unikalne biura serwisowane
Historię wyreżyserowała pandemia. Miał być aparthotel, są unikalne biura serwisowane
Historię wyreżyserowała pandemia. Miał być aparthotel, są unikalne biura serwisowane

W historycznej kamienicy z 1893 w obrębie krakowskiego Starego Miasta powstały biura serwisowane Marshal Center. Pierwotnie miał tu powstać aparthotel, jednak pandemia zweryfikowała plany inwestora.

REKLAMA

  • Cracovia Residence, jako drugi hotel spółki zarządzanej przez Iwonę Sangalli, miał zostać otwarty w czerwcu 2020 roku.
  • Wybuch pandemii zmienił plany inwestorskie - obiekt otworzył się na wiosnę 2021 roku jako biura serwisowane.

Zaprojektowany w nowojorskim stylu, zlokalizowany w historycznej kamienicy z 1893 roku w obrębie Starego Miasta przy krakowskich Błoniach, był pewnikiem w przyciągnięciu turystów, a co za tym idzie - dalszym rozwoju spółki. Gdy do Polski dotarła pandemia, a branża hotelarska decyzją Rządu została po raz pierwszy zamknięta, hotelowe pokoje były na etapie meblowania.

- Stanęliśmy przed koniecznością szybkiej reakcji i decyzji o ewentualnych zmianach biznes planu - mówi Iwona Sangalli, prezes zarządu spółki zarządzającej nowo powstałym w miejsce hotelu biurowcem Marshal Center. - Obserwując i analizując sytuację w Europie, pandemiczne prognozy i wprowadzane obostrzenia, zdecydowaliśmy o radykalnej zmianie kierunku działań. Opierając się na posiadanym doświadczeniu w branży nieruchomości biurowych, postanowiliśmy przekształcić nasz niedoszły hotel apartamentowy w biura serwisowane - dodaje.

Po kilku miesiącach intensywnych prac, obejmujących wprowadzenie zmian na każdym etapie - od  koncepcji przez prace architektoniczne po plany użyteczności, zmianę wyposażenia i niezbędne formalności, w ostatnim czasie krakowska mapa biurowców powiększyła się o nowe miejsce. Marshal Center oddał do dyspozycji biznesowi w pełni wyposażone biura serwisowane, utrzymane w luksusowym hotelowym designie. Każde z biur posiada indywidualne wejście z galerii, a także prywatną łazienkę z prysznicem, co z pewnością docenią miłośnicy sportu. - Zakładamy, że co najmniej przez najbliższe dwa lata Marshal Center będzie miejscem skupiającym krakowskich profesjonalistów. - mówi Iwona Sangalli. - Decyzja o czasowej rezygnacji z hotelu nie była łatwa, ale dołożyliśmy wszelkich starań, by świetnie czuli się u nas zarówno przedstawiciele wolnych zawodów, jak i grupy projektowe delegowane do Krakowa przez korporacje - mówi.

Marshal Center z kameralnego hotelu stał się prawdziwym biurowcem - znajdują się w nim gabinety o powierzchni od 16 do 70 m.kw., w których znajduje się łącznie 105 stanowisk pracy - umeblowanych i wyposażonych w łącze internetowe. Najlepsze praktyki w sektorze biur serwisowanych czerpie od warszawskiego brandu OmniOffice - lidera na tym rynku, którego stał się częścią. Dla najemców przygotowano także sale konferencyjne wyposażone w sprzęt multimedialny oraz recepcję z profesjonalną obsługą administracyjną. - Wierzymy, że nasza elastyczność na zmieniające się wokół warunki zaowocuje - dodaje Iwona Sangalli.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.