REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 lis 2014 09:40
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
nowy koncept mBank, ARS Retail Shopfitting (10).jpg
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting

Nowoczesny minioddział mBank pojawił się w łódzkiej Manufakturze. Koncept placówki, odbiegający od standardowych formatów bankowych, charakteryzuje lekkość, butikowość i interaktywność. Kolejne oddziały w ciągu najbliższych tygodni wystartują w Szczecinie i w Gdyni. Za projekt i wykonanie pierwszej z nich odpowiada zespół ARS Retail+Shopfitting, kierowany przez architekta, Katarzynę Domosławską.

REKLAMA

Nowa placówka mBanku została zlokalizowana w nietypowym, z punktu widzenia tradycyjnej bankowości w centrach handlowych, miejscu, w tzw. strefie fashion, pośród sklepów z markową odzieżą. Wnętrze oddziału utrzymane jest w białej kolorystyce przełamanej kolorowymi, charakterystycznymi dla mBanku akcentami. W placówce wykorzystano nowoczesne urządzenia – tablety i duże ekrany dotykowe – służące do przeglądania ofert i korzystania z systemu transakcyjnego. Użytkownicy placówki mogą skorzystać z trzech 50-kilkucalowych ekranów dotykowych, wyposażonych w czujniki rozpoznające płeć osoby. Rozwiązanie to pomaga spersonalizować wyświetlane informacje. Klienci nowej placówki skorzystają również z bezpłatnej sieci wifi oraz zamaskowanych w trawie końcówek ładowarek do smartfonów i tabletów. W te ostatnie urządzenia stanowią także wyposażenie oddziału. Klienci mogą za ich pośrednictwem m.in. zalogować się do serwisu transakcyjnego banku i samodzielnie dokonać różnych operacji.

W pobliżu wejścia do placówki umieszczono interaktywny ekran wyposażony w technologię kinect, która pozwala na wyświetlanie odpowiednich treści osobom przechodzącym obok ekranu (np. informacji o mOkazjach, czyli zniżkach na różnego rodzaju produkty i usługi. Aby z nich skorzystać klient nie musi mieć żadnych kuponów, ani przypominać o nich przy kasie, po wybraniu interesującej klienta oferty, naliczane są automatycznie podczas płatności kartą. Co więcej okazje „łączą się”
z innymi promocjami w sklepach). Ekran reaguje też na ruch osób. Jeśli osoba przemieszcza się
w lewą stronę, wyświetlana treść podąża za nią, i także przesuwa się w lewą stronę.

Stoiska obsługi klientów zlokalizowane są w drugiej części placówki, dając przestrzeń klientom do samodzielnego i swobodnego skorzystania z udogodnień technologicznych, którymi naszpikowana jest placówka. Można będzie w nich załatwić wszystkie typowe dla standardowych placówek sprawy, np. otworzyć rachunek, zawnioskować o kartę płatniczą albo złożyć wniosek o kredyt.

O innowacyjności nowej placówki mBanku świadczy także możliwość połączenia wideo z pracownikiem innego oddziału mBanku w Polsce. Dla komfortu klientów stworzono specjalną salkę, w której odbywać się będą wideokonferencje i indywidualne rozmowy.

W placówce zaaranżowana została także specjalna strefa dla dzieci, w której najmłodsi klienci będą mogli rozwiązać quiz ze znajomości walut, pobawić się minibankomatem albo po prostu kolorować obrazki.

– Od wielu lat mBank pokazuje nam, czym jest nowoczesna bankowość. Teraz, za sprawą zupełnie nowego konceptu placówki, klienci dowiedzą się, jak wygląda bankowa rzeczywistość w butikowym, mobilnym i interaktywnym wydaniu. Zaangażowanie w projekt, który de facto na nowo definiuje standardy bankowości, to dla nas duże wyróżnienie – Łukasz Derlacki, CEO ARS Retail+Shopfitting.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.