REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 lis 2014 09:40
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
nowy koncept mBank, ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting
Interaktywny, butikowy koncept mBanku według projektu ARS Retail+Shopfitting

Nowoczesny minioddział mBank pojawił się w łódzkiej Manufakturze. Koncept placówki, odbiegający od standardowych formatów bankowych, charakteryzuje lekkość, butikowość i interaktywność. Kolejne oddziały w ciągu najbliższych tygodni wystartują w Szczecinie i w Gdyni. Za projekt i wykonanie pierwszej z nich odpowiada zespół ARS Retail+Shopfitting, kierowany przez architekta, Katarzynę Domosławską.

REKLAMA

– Udało nam się stworzyć oryginalne, intuicyjne i nietuzinkowe miejsce. Bank, w którym poprzez wykorzystanie mobilnych technologii, odpowiednią ergonomię i funkcjonalny podział przestrzeni, możliwe jest budowanie interakcji międzyludzkich. Chcieliśmy dostarczyć na rynek projekt, który
z jednej strony przełamuje konwencję, jest ultranowoczesny i otwarty, ale z drugiej podkreśla reputację instytucji bankowej. Z punktu widzenia wzornictwa i estetyki, koncept mBanku wychodzi poza bankowy standard – Katarzyna Domosławska, architekt ARS Retail+Shopfitting.

– Projekt przebudowy sieci sprzedaży to pierwsza tak kompleksowa strategia na rynku bankowym, będąca odpowiedzią na pytanie jak powinny zmienić się placówki bankowe, by lepiej pasować do preferencji klientów oraz mobilnych trendów – mówi Jarosław Mastalerz, wiceprezes mBanku
ds. operacji i informatyki odpowiedzialny za projekt. – Dziś przeciętny klient codzienne transakcje realizuje sam, a do oddziałów przychodzi załatwić konkretną sprawę. Czynności te różnią się charakterem, czasem trwania oraz stopniem złożoności. Dlatego bank zdecydował się na powołanie dwóch rodzajów placówek i rozdzielenie ich funkcji. Jesteśmy przekonani, że ten model się sprawdzi – dodaje Jarosław Mastalerz.

 Łącznie, mBank zamierza uruchomić około 50 placówek tego typu w największych galeriach handlowych w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.