×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Klasyka od Forbis Group dla Armani Jeans

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 19 maj 2014 10:59
Klasyka od Forbis Group dla Armani Jeans
Forbis Group zaprojektowało salon Armani Jeans, fot. Forbis Group
Klasyka od Forbis Group dla Armani Jeans
Klasyka od Forbis Group dla Armani Jeans
Klasyka od Forbis Group dla Armani Jeans
Klasyka od Forbis Group dla Armani Jeans

Wnętrza sklepów Armani na całym świecie są dopracowywane w najdrobniejszych szczegółach i realizowane przez najlepszych specjalistów z branży retail. Za adaptację włoskiego projektu w Polsce odpowiada Forbis Group.

REKLAMA

Część materiałów potrzebnych do urządzenia butiku Armani Jeans została sprowadzona prosto z Włoch. Te wykonane w Polsce pochodzą z fabryki mebli Forbis Group.

- Wszystkie meble wykonywane w kraju przez naszą firmę zostały stworzone zgodnie z kanonem wyznaczonym przez markę Armani - zapewnia architekt Forbis Anna Sulima-Gillow.

Z zewnątrz, butik wita nas przeszklonymi witrynami i dużym logo marki w czerwonym kolorze. Wnętrze natomiast zdominowane jest przede wszystkim przez barwy szarości z elementami klasycznej czerni i bieli. Styl tego miejsca przypomina klimat miejskiej dżungli. Powieszone na ścianach lustra, skórzane i błyszczące elementy oraz srebrzystoszare pufy nadają chłodnemu i urbanistycznemu wnętrzu elegancji i splendoru charakterystycznego dla Armaniego. Oświetlenie zostało rozmieszczone tak, aby idealnie doświetlało wieszaki na ubrania i szklane półki.

Stworzenie spójnej koncepcji i wnętrza spełniającego obietnice zadeklarowaną marce to najważniejszy cel w projektowaniu sklepu, ale także przy adaptacji już istniejącego konceptu. Tylko takie wnętrze - niepowtarzalne i ściśle powiązane z tożsamością i wizerunkiem firmy, pozwoli budzić zaufanie i trwałe relacje z klientem. Dlatego też pracownicy Forbis Group dołożyli wszelkich starań, aby zrealizowac założenia światowego koncernu i odtworzyć przestrzeń butiku tak, aby dostosować go do wybranego wnętrz i rynku polskiego, nie tracąc jednocześnie oryginalności projektu.

Forbis Group jest pierwszą pracownią spoza półwyspu apenińskiego tworząca lokal dla marki Armani.

- To duże wyróżnienie, ale także duże wyzwanie – podkreśla Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group. Sprawowaliśmy nadzór nad zleceniem od momentu otrzymania koncepcji aranżacji, aż do końca prac wykończeniowych – dodaje Powierza. Zadaniem projektantów było odtworzenie projektu zgodnego z włoskimi standardami elegancji i stylu wyznaczanymi przez samego Armaniego.

Grupa Armani jest obecnie jedną z wiodących marek w sektorze mody i dóbr luksusowych na świecie. Zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją i sprzedażą produktów takich jak: odzież, dodatki, okulary, zegarki, biżuteria, elementy wystroju wnętrza, perfumy i kosmetyki. Jedną z sub marek należących do domu mody jest Armani Jeans, która powstała w 1981 roku. Jest przede wszystkim adresowana do młodych kobiet i mężczyzn ceniących sobie sportową elegancję oraz niezobowiązujący szyk. Na świecie jest już 18 butików Armani Jeans. Jeden z nich, warszawski, został otwarty w galerii Plac Unii City Shopping, a za jego wykonanie odpowiadała grupa Forbis.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie