REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 11 mar 2022 14:40
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design, fot. Rafał Kosut/Facebook
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design
Kultowe delikatesy w nowej odsłonie. Oto najnowsza realizacja Traffic Design

Traffic Design zaprezentowało swoje najnowsze dzieło - odświeżoną witrynę sklepową kultowych Delikatesów Aldek 34 w Gdyni. Za projektem szyldu stoi Renata Maj.

REKLAMA

Stowarzyszenie Traffic Design prowadzi działania projektowe i edukacyjne skoncentrowane wokół estetyki i sztuki w przestrzeni publicznej. Ich flagowe projekty to Festiwal, który od 2011 roku odbywa się w Gdyni oraz re:design realizowany od czterech lat. Na swoim koncie Traffic Design posiada kompleksowe realizacje estetyzacyjne w Trójmieście, Warszawie oraz w innych miastach. Tym razem przyszła pora na Gdynię i witrynę Delikatesów Aldek 34.

Czytaj także -> Traffic Design: W kwestii myślenia o mieście, jako kraj nie zdalibyśmy z przedszkola do podstawówki

Modernistyczny budynek, w którym znajduje się Aldek od kilku lat znajdował się na liście „rzeczy do zrobienia” Traffica. Jako miejsce do projektowej interwencji wskazywali go też gdynianie w sondzie w mediach społecznościowych organizacji.

- Staramy się zachęcać przedsiębiorców do takiego zagospodarowywania witryn, by było przez nie widać wnętrze. Tu nie było to możliwe, ze względu na regały znajdujące się w małej odległości od okien, ale poprzez zastosowanie płytkich boksów i montaż elementów na dystansie udało się stworzyć wrażenie przestrzenności – mówi Renata Maj z Traffic Design, autorka projektu.

W siedmiu witrynach, w których do tej pory były wyklejki, umieszczono drewniane konstrukcje - podzielone tematycznie między innymi na: owoce, słodycze, warzywa, nabiał, mięso. Pozostałe witryny zostały oczyszczone z reklam. Poszczególne elementy mają nowoczesny, ilustracyjny charakter, wszystko wraz z szyldem zostało ręcznie wycięte i pomalowane.

Sama nazwa sklepu została namalowana na giętej blasze, która według zamysłu projektantki miała stać się samodzielnym detalem wpisanym w architekturę budynku. Oberżyna nawiązuje do poprzedniego szyldu Aldka.

– Zdaliśmy się zupełnie na pomysły Traffic Design, znaliśmy ich poprzednie realizacje i postanowiliśmy nie ingerować w projekt. Efekt jest super: jest przejrzyście, nowocześnie, ale też trochę retro. Mamy odzew od klientów, którzy tu zaglądają i pytali, czy to Traffic Design jeszcze przed oficjalnym odsłonięciem projektu - mówią właściciele obiektu.

Działanie zostało zrealizowane w ramach długoterminowej współpracy z miastem Gdynia i wprowadzania dobrych praktyk projektowych na ulicach miasta. W ramach tego samego projektu powstały między innymi instalacja metalograficzna: Meduza, mural na szkole nr 21, szyld magla, szyld baru „Smakosz”.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.