REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 21 wrz 2016 13:11
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Wola Park, fot. materiały prasowe
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park
Modernizacja centrum handlowego ma sens. Udowadnia to Wola Park

Rozbudowa Wola Parku to jedno z największych przedsięwzięć na warszawskim rynku komercyjnym w ostatnich latach. Centrum handlowe powiększyło się o ponad 17,5 tys. mkw. Powstała również nowa strefa food court. Czy remont centrum wpłynął na poziom zadowolenia i lojalności klientów wobec marki?

REKLAMA

17 września 2015 r. została otwarta nowa część Centrum Handlowego Wola Park w Warszawie. Projekt przetargowy rozbudowy centrum przygotowała firma Prochem. Za projekt przetargowy przebudowy istniejącej części odpowiada Bazukastudio. Projekt wnętrz i modernizacji fasad stworzyła firma Bose International Planning and Architecture.

Zwiększona powierzchnia centrum handlowego do 77500 mkw., ponad 200 sklepów i punktów usługowych. Tak zmienił się Wola Park po rozbudowie. Czy remont centrum wpłynął na poziomy zadowolenia i lojalności klientów wobec marki? Wola Park, aby się tego dowiedzieć, przeprowadził wraz z firmą GFK badania. 

Metamorfoza Wola Parku przyniosła korzystne dla jego funkcjonowania efekty. Niezmiennie znajduje się w czołówce najlepszych centrów handlowych w Warszawie. Dzięki inwestycji i remoncie, który odbył się w zeszłym roku, wzrosło i stale wzrasta zainteresowanie klientów Centrum nie tylko z dzielnicy Wola, ale także z całej Warszawy. W minionym półroczu obiekt może pochwalić się ponadprzeciętną frekwencją. Każdego miesiąca Centrum odwiedza ponad milion osób. Rekord odnotowany został w grudniu - ponad 1,3 miliony odwiedzających, a w ciągu całego roku ponad 13 milionów, co świadczy o ogromnym potencjale tego miejsca.

Wyniki badań wskazują również na to, że centrum handlowe dysponuje wysokim wskaźnikiem lojalności klientów. Znaczna większość badanych przyznaje, że wybiera Wola Park jako pierwsze miejsce, gdzie można zrobić udane zakupy. Podczas badania 92 proc. ankietowanych stwierdziło, że na pewno do niego powróci. 90 proc. klientów zadowolonych jest także z oferty Wola Parku. Zdecydowanie zadowolenie to wzrosło po rozbudowie Centrum. które wpłynęło na zwiększenie liczby lokali i dostępnych usług.

Nowe salony, strefa food court i coś więcej

Obecnie w centrum handlowym znajduje się ponad 200 salonów oraz punktów usługowych. Są to sklepy znanych i cenionych marek z branży odzieżowej, obuwniczej, sportowej i elektronicznej. W ostatnim czasie obiekt wzbogacił również ofertę o nowe salony. Pojawiły się też nowe lokale gastronomiczne. W ramach rozbudowy Wola Parku rearanżacji uległa strefa food court – zajmuje obecnie powierzchnię ponad 1 200 mkw. Wśród 14 najemców strefy gastronomicznej pojawiło się wiele nowych marek.

Wola Park to nie tylko obiekt handlowy. Jest miejscem spotkań, imprez rozrywkowych, edukacyjnych i prozdrowotnych. W Centrum organizowane są bezpłatne badania i porady lekarskie. Raz w miesiącu w Wola Parku odbywa się Jarmark Produktów Regionalnych, który podtrzymuje tradycję i promuje regionalnych producentów, jak również, i przede wszystkim, podoba się klientom. Wola Park śledzi również trendy w modzie, dlatego organizuje już cyklicznie targi mody i designu, podczas których odwiedzający mogą zakupić rzeczy prosto od projektantów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.