REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nietypowa współpraca hoteli i muzeów

  • Autor: PAP
  • 21 maj 2021 14:33
Nietypowa współpraca hoteli i muzeów
Nietypowa współpraca hoteli i muzeów, fot. shutterstock

Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna zorganizowała akcję, dzięki której przez dwa miesiące od najbliższej soboty goście, którzy zatrzymają się w poznańskich hotelach, będą mogli otrzymać bezpłatne bilety do muzeów.

REKLAMA

Prezes PLOT Jan Mazurczak powiedział w piątek PAP, że jest to pierwsza tego typu akcja w Polsce. Jak wskazał, obłożenie poznańskich hoteli po zluzowaniu obostrzeń pandemicznych średnio osiąga 15 proc., czyli jest nawet sześciokrotnie niższe niż o tej porze roku w poprzednich latach. Ocenił, że wynika to z zaniku tzw. turystyki biznesowej związanej z organizacją targów branżowych i kongresów.

"Dlatego Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna we współpracy ze zrzeszonymi w niej hotelami i najważniejszymi atrakcjami turystycznymi miasta zaproponowała akcję, której celem jest stworzenie dodatkowej zachęty do spędzenia czasu w Poznaniu i skorzystania z jego oferty" - powiedział.

Od soboty do 19 czerwca goście 17 poznańskich hoteli otrzymają bezpłatne bilety do Bramy Poznania, czyli otwartego w 2014 r. interaktywnego centrum interpretacji dziedzictwa, w którym za pomocą interakcji i multimediów przybliżana jest historia Ostrowa Tumskiego i Poznania od początków jego istnienia.

Brama Poznania została wyróżniona w konkursie Polskiej Organizacji Turystycznej na najlepszy produkt turystyczny oraz zyskała tytuł jednego z siedmiu nowych Turystycznych Cudów Polski w konkursie "National Geographic". W 2019 r. odwiedziło ją ponad 117 tys. osób. Brama jest jedną z najpopularniejszych atrakcji Poznania.

Po miesiącu w ramach akcji goście hotelowi będą otrzymywać bilety do Muzeum Narodowego w Poznaniu, które posiada jedną z ważniejszych kolekcji w kraju. Można w nim zobaczyć sztukę polską i europejską od starożytności po współczesność, m.in. jedyny w kraju obraz Moneta "Plaża w Pourville".

Jak przyznał Mazurczak organizatorzy akcji będą na bieżąco obserwować jej efekty i w zależności od nich możliwe jest np. dodanie w ofercie biletów do innych atrakcji miasta. Nie wykluczył, że do inicjatywy przystąpią kolejne hotele. W zależności od zainteresowania turystów czas trwania akcji może też zostać wydłużony. "Chcemy, żeby i muzea i hotele były zadowolone" - podkreślił.

Mazurczak wyjaśnił, że koszty wizyt gości hotelowych w muzeach pokryją wspólnie PLOT i zrzeszone w niej hotele.

Podobał się artykuł? Podziel się!

#whyoffice

#whyoffice Biuro to nie tylko adres 15 czerwca 2021 • 09:30
Debata Propertynews.pl, Propertydesign.pl, PulsHR.pl

Partnerzy

logotyp
logotyp
logotyp
logotyp
logotyp


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.