Retail Park Dzierżoniów będzie dominującym obiektem handlowym w regionie. Na powierzchni 14 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 20 sklepów. Wśród nich obecne będą m.in. Cropp, House, Sinsay, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD i Martes Sport. Ofertę spożywczą retail parku stworzy supermarket Lidl. owierzchnia supermarketu wyniesie ok. 2 tys. mkw. Dla zmotoryzowanych klientów na terenie retail parku udostępniony zostanie parking na 400 pojazdów wyposażony m.in. w stanowiska do ładowania samochodów elektrycznych.
Inwestycja powstanie w południowej części miasta przy ul. Batalionów Chłopskich która stanowi główną arterią komunikacyjną miasta i jest drogą wojewódzką (DW384) łączącą Dzierżoniów z Bielawą. W zasięgu obiektu znajdą się nie tylko mieszkańcy miasta, ale również Bielawy i części powiatu - łącznie blisko 100 tys. potencjalnych klientów.
Inwestorem obiektu jest Retail Invest Sp. z o.o. należąca do grupy Falcon Investment Managament. Za koordynację budowy i komercjalizację obiektu odpowiada BOIG, a za projekt studio MOFO Architekci.