REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowe koncepty Zara, Zara Home i Stradivarius stawiają na połączenie offline'u z onlinem

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 01 cze 2021 13:55
Nowe koncepty Zara, Zara Home i Stradivarius stawiają na połączenie offline'u z onlinem
Istniejący sklep Stradivarius w Madrycie. fot. mat. prasowe Indexit

Ponad 9 tys. mkw. zajmą nowe koncepty sklepowe Zara, Zara Home i Stradivarius w galerii handlowej, która powstaje w remontowanym Edificio España w Madrycie. Nowe sklepy mają stać się globalnym punktem odniesienia dla integracji sklepu stacjonarnego i doświadczenia zakupów online.

REKLAMA

  • Nowe koncepty sklepowe Zara, Zara Home i Stradivarius znalazły się wśród najemców galerii handlowej, która powstaje w remontowanym Edificio España w Madrycie.
  • Trzy marki zajmą łącznie ponad 9 tys. metrów kwadratowych w dwóch sklepach z dostępem do ulicy z kultowego madryckiego placu Plaza de España.
  • Plac przechodzi renowację i będzie miał szersze ścieżki oraz nowe tereny zielone z ponad 1300 drzewami.
  • Nowe sklepy mają stać się globalnym punktem odniesienia dla integracji sklepu stacjonarnego i doświadczenia zakupów online.

Inditex i Inbest SOCIMI, będąca współwłaścicielem Edificio España, charakterystycznego wieżowca położonego przy słynnym Plaza de España w Madrycie, zawarły umowę na mocy której nowe koncepty sklepowe Zara, Zara Home oraz Stradivarius zajmą ponad 9 tys. mkw. w przechodzącej renowację galerii handlowej.

Zrównoważony rozwój i nowe technologie

Według Pablo Isla, Prezesa Inditex, nowe koncepty będą globalnym punktem odniesienia dla integracji sklepu i doświadczenia zakupów online. Sklepy, których otwarcie zaplanowano na rok 2022 będą wyposażone we wszystkie najnowsze osiągnięcia z zakresu zrównoważonego rozwoju i technologii sklepów zintegrowanych ze sprzedażą internetową.

Zara zajmie ponad 7,7 tys. mkw. na czterech kondygnacjach. W sklepie znajdzie się m.in. strefa odbioru zamówień online, wspomagana przez automatyczny punkt dostawy oraz kasy samoobsługowe. Klienci będą mogli również korzystać z aplikacji Zara "Store Mode", dostępnej we wszystkich sklepach marki w Hiszpanii. Firma przygotowała również nową funkcję "Pay & Go", która ma umożliwić klientom zakup produktów poprzez zeskanowanie ich za pomocą aplikacji Zara na telefonie komórkowym.

We wnętrzach dominować będą płynne, okrągłe linie oraz żywa roślinność. Nowy sklep, wraz z resztą budynku, będzie certyfikowany w systemie BREEAM.

Z kolei sklep Stradivarius zajmie 1,2 mkw. na dwóch kondygnacjach i będzie mieć dwa wejścia od ulicy. Podobnie jak sklep Zara, zostanie skonfigurowany w „trybie sklepowym” z aplikacją na smartfona i będzie miał kasy samoobsługowe.

Projekt architektoniczny spełnia wszystkie kryteria ekoefektywności Grupy Inditex, które obejmują takie aspekty jak użycie materiałów zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju. We wnętrzach dominować będą naturalny kamień, drewno i rośliny. W ideę ekologii wpisze się również dynamiczne oświetlenie sklepowe sterowane za pomocą scentralizowanego systemu Inergy, które uchroni przed nadmiernym zużyciem energii. To wszystko łączyć się będzie z przemysłowymi akcentami, jak odsłonięte sufity, które nadać mają wnętrzom wielkomiejski charakter. 

Kompleksowa przebudowa

Nowe sklepy uzupełnią ofertę Edificio España, wchodzącego w skład obszaru Plaza de España, który przechodzi kompleksową przebudowę w ramach inicjatywy Welcome Mother Nature. Projekt zakłada przeznaczenie 90 proc. powierzchni terenu dla pieszych oraz wykonanie nasadzeń ponad 1300 drzew pięćdziesięciu różnych gatunków.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.