Ogromny ekran wieńczy elewację warszawskiej galerii



PropertyDesign.pl - 06-08-2020 13:29


Ekran o powierzchni 140 mkw. stanowi element rotundy znajdującej się przy głównym wejściu do Galerii Mokotów w Warszawie.

Nowy tzw. digital spektakularny znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 mkw. to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy  Clear Channel Poland, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.

Ściana LED stanowi element rotundy znajdującej się przy głównym wejściu do popularnej warszawskiej galerii. W centrum handlowym o powierzchni 62 tys. mkw. zlokalizowanych jest ponad 250 sklepów, lokali usługowych i gastronomicznych, które rocznie odwiedza blisko 13 mln osób. Lokalizacja ekranu od strony ulicy Wołoskiej oraz ronda Unii Europejskiej sprawia, że oprócz klientów Galerii Mokotów, jest on widoczny również dla kierowców, pieszych oraz pasażerów komunikacji miejskiej – autobusów i tramwajów. 

Ekran o wymiarach 18,7 na 7,5 metra zapewnia nie tylko dobrą widoczność z odległości nawet kilkuset metrów, ale także rozdzielczość, pozwalającą zachować dużą szczegółowość obrazu. Dodatkowo nośnik został wyposażony w czujnik, który automatycznie dostosowuje jasność obrazu do warunków zewnętrznych, umożliwiając komfortowy odbiór treści przez widza, niezależnie od pory dnia czy nasłonecznienia. 

Ekran w Galerii Mokotów to 14 digital spektakularny w ofercie Clear Channel Poland oraz kolejny zlokalizowany w tym centrum handlowym. Pierwszy nośnik, widoczny z dwóch kondygnacji, znajduje się w strefie luksusowych butików The Designer Gallery.