×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Otomi pracuje dla światowej marki

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 22 kwi 2014 15:36
Otomi pracuje dla światowej marki
Salon marki Opel, OTOMI Store Design Lab
Otomi pracuje dla światowej marki
Otomi pracuje dla światowej marki
Otomi pracuje dla światowej marki

Polska pracownia OTOMI Store Design Lab została lokalnym partnerem niemieckiego biura Vizona, odpowiedzialnego za wdrożenie identyfikacji wizualnej salonów sieci dealerskiej Opel w Europie.

REKLAMA

O wyborze Otomi na lokalnego partnera Vizony przy wdrażaniu systemu identyfikacji wizualnej w polskiej sieci dealerskiej marki Opel zadecydowało doświadczenie biura w działaniach z klientami sieciowymi. Kluczowym elementem współpracy jest system zarządzania online marki Opel, z którego korzystają wszystkie strony zaangażowane w projekt.

- Wybraliśmy już lokalizacje salonów i ekipy montażowe. W zakres naszych działań wchodziło również przygotowanie dokumentacji inwentaryzacji i zamówień, a także montaż mebli w salonach dealerskich sieci Opel – komentuje Marek Witaszewski z Otomi Store Design Lab. - Praca ze światową marką to dla nas niezwykłe wyzwanie i jednocześnie wyróżnienie ze strony Vizony, biura o ugruntowanej pozycji na arenie międzynarodowej. Liczę, że ta współpraca pozwoli nam jeszcze szerzej rozwinąć praktyczne kompetencje - podkreśla Witaszewski.

Relacje partnerskie pozwalają na sprawniejszą implementację założeń i pewność wykonania, a także zmniejszają ryzyko związane z nieznajomością miejscowych norm i standardów pracy. W Polsce wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej salonów niemieckiego dealera marki Opel z niemiecką firmą Vizona wspólnie realizuje pracownia Otomi Store Design Lab.

Vizona jest niemieckim specjalistą branży retail. To ekspert z wieloletnimi tradycjami i dużym doświadczeniem, zarówno w dziedzinie usług doradczych, jak również kompleksowych, międzynarodowych realizacji konceptów. Dla marki Opel wdraża identyfikację wizualną w 1800 salonach samochodowych w Europie.

Otomi to z kolei polska pracownia specjalizująca się w projektowaniu sklepów, punktów sprzedaży oraz wnętrz użyteczności publicznej. Firma umiejętnie łączy ze sobą artystyczną kreatywność i inżynierski profesjonalizm. Zdobyte doświadczenie umożliwiło pracowni wypracowanie szeregu unikalnych narzędzi i technik, które pozwalają realizować projekty sieci sprzedaży liczącej wiele punktów przy zachowaniu niepowtarzalności konceptów spójnych z filozofią marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie