REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Pięć gwiazdek w Karpaczu. Tak będzie wyglądać nowy obiekt Mövenpick

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 30 lip 2021 11:47
Pięć gwiazdek w Karpaczu. Tak będzie wyglądać nowy obiekt Mövenpick
W Karpaczu powstanie hotel sieci znanej na całym świecie, fot. mat. pras.
Pięć gwiazdek w Karpaczu. Tak będzie wyglądać nowy obiekt Mövenpick

W Karpaczu powstanie nowy hotel podmarki Accor - Mövenpick. Obiekt dysponować będzie 126 przestronnymi pokojami o powierzchni ponad 34 mkw. każdy.

REKLAMA

  • Otwarcie hotelu planowane jest na drugi kwartał 2023 roku.
  • Dotychczas projekt ten realizowany był pod nazwą Piemonte Hotel & Resort.
  • W sumie w planach jest pięć hoteli Mövenpick w Polsce. Jak informowaliśmy, powstaną też we Wrocławiu - w procesie rewitalizacji Hotelu Grand we Wrocławiu; w Poznaniu - nad jeziorem Malta; w Zakopanem oraz w Kołobrzegu.

Na gości oczekiwać będą restauracja, bar, sale konferencyjne, prywatny wyciąg narciarski dla dzieci, wygodny garaż podziemny. Relaks zapewnią podgrzewany basen zewnętrzny otoczony kojącą zielenią, basen wewnętrzny, strefa dla dzieci z placami zabaw i bawialnią. Nie zabraknie również bogatej oferty strefy SPA z ośmioma gabinetami i wellness z saunami.

Warta wspomnienia jest doskonała lokalizacja hotelu, przy ul. Obrońców Pokoju, w samym centrum Karpacza. W okolicy znajduje się wiele interesujących turystycznie atrakcji takich jak różnorodne obiekty gastronomiczne, aquapark, wystawa minerałów. Stąd też blisko na wyciągi narciarskie i trasy wycieczkowe, dzięki czemu obiekt będzie doskonałą bazą wypadową dla odwiedzających region.

Jest tą piąta podpisana w ciągu ostatniego roku umowa na hotel marki Mövenpick w Polsce, w tym trzecia lokalizacja w miejscowości wypoczynkowej, po obiektach powstających w Zakopanem i Kołobrzegu. Dwie kolejne miejskie inwestycje zlokalizowane są Poznaniu i Wrocławiu.

- Mövenpick to uniwersalna marka, pasująca zarówno do miejskich destynacji, jak i typowo wypoczynkowych. Jej niesamowicie szybki rozwój w Polsce – aż pięć umów w ciągu roku – jest najlepszym potwierdzeniem atrakcyjności tej marki premium zarówno dla inwestorów, jak i dla gości hotelowych. Jako Accor od kilku lat intensywnie poszerzamy i wzbogacamy ofertę naszych hoteli w miejscowościach wypoczynkowych. Mövenpick Karpacz będzie kolejnym już obiektem z naszego portfolio położonym w Karkonoszach po Mercure Karpacz i Mercure Szklarska Poręba oraz Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection. – wskazuje Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Inwestorem jest deweloper Grupa Condo.pl, właściciel Piemonte.

- Naszym celem jest zapewnienie gościom odwiedzającym Karpacz luksusowego wypoczynku, zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami. Ze wspaniałą lokalizacją, niesamowitym widokiem na góry, bogatym zapleczem SPA i wellness, mamy ambicję stać się miejscem wybieranym przez najbardziej wymagających gości polskich i zagranicznych. Wybierając markę Mövenpick mamy pewność, że ta wizja zostanie w pełni zrealizowana. – podkreśla Artur Wach, prezes zarządu Grupy Condo.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie