REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Polskie hotele nad Bałtykiem przeżywają renesans

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 30 maj 2018 10:32
Polskie hotele nad Bałtykiem przeżywają renesans
fot. mat. prasowe

Polskie kurorty nad Bałtykiem przeżywają w ostatnich latach prawdziwy renesans. Ponad połowa Polaków decydujących się na wakacje w kraju wybiera polskie morze. Głównymi powodami wzrastającej popularności polskich kurortów jest coraz wyższa jakość infrastruktury hotelowej i gastronomicznej.

REKLAMA

Ostatnie trendy jednoznacznie wskazują, że turyści dużo częściej poszukują komfortowych obiektów noclegowych, nie odbiegających standardem od zachodnich hoteli. Klienci podczas wyboru noclegu zwracają szczególną uwagę na dobrą lokalizację, wysoką jakość wykończenia pokoi i szeroko rozumianą infrastrukturę towarzyszącą m.in. restauracje i strefę SPA. Czynnikami wpływającymi na wzrost popularności obiektów nad polskim morzem są także wysokie bezpieczeństwo, szerokie i piaszczyste plaże, łatwy dojazd i pogoda – która w ostatnich latach nie zawodzi.

Wśród miejscowości cieszących się największą popularnością są Gdańsk, Sopot, Władysławowo i Kołobrzeg. Najlepszym przykładem spełnienia wszystkich, nawet najbardziej wyszukanych oczekiwań klientów, jest Hotel Number One w Gdańsku, który cieszy się świetnymi opiniami klientów.
W obiekcie do dyspozycji Gości są 172 pokoje, w tym jedno i dwupokojowe studia o powierzchni od 22 do 32 m2. Nowoczesne wyposażenie pokoi obejmuje m.in. technologie smart, indywidualnie sterowaną klimatyzację, telewizję satelitarną. Klienci obiektu zwracają szczególną uwagę na unikalne, przestronne pokoje. Największe z nich mają powierzchnię 32 mkw. i są to najprawdopodobniej największe pokoje hotelowe w Gdańsku.

- Nasze apartamenty dwupokojowe cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród rodzin z dziećmi. Klienci doceniają przestrzeń podczas rodzinnych wakacji oraz wysoką jakość pokoi. Z myślą o najmłodszych organizujemy dla nich także animacje, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci – mówi Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie