REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Restauracje w dobie koronawirusa. Ten lokal w Amsterdamie proponuje klientom posiłek w dwuosobowych szklarniach

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 20 maj 2020 13:30
Restauracje w dobie koronawirusa. Ten lokal w Amsterdamie proponuje klientom posiłek w dwuosobowych szklarniach
Restauracja Mediamatic ETEN w Amsterdamie podejmować gości będzie w dwuosobowych szklarniach, aby zapewnić bezpieczny dystans społeczny. Fot. Willem Velthoven
Restauracje w dobie koronawirusa. Ten lokal w Amsterdamie proponuje klientom posiłek w dwuosobowych szklarniach
Restauracje w dobie koronawirusa. Ten lokal w Amsterdamie proponuje klientom posiłek w dwuosobowych szklarniach
Restauracje w dobie koronawirusa. Ten lokal w Amsterdamie proponuje klientom posiłek w dwuosobowych szklarniach
Restauracje w dobie koronawirusa. Ten lokal w Amsterdamie proponuje klientom posiłek w dwuosobowych szklarniach
Restauracje w dobie koronawirusa. Ten lokal w Amsterdamie proponuje klientom posiłek w dwuosobowych szklarniach
Restauracje w dobie koronawirusa. Ten lokal w Amsterdamie proponuje klientom posiłek w dwuosobowych szklarniach
Restauracje w dobie koronawirusa. Ten lokal w Amsterdamie proponuje klientom posiłek w dwuosobowych szklarniach
Restauracje w dobie koronawirusa. Ten lokal w Amsterdamie proponuje klientom posiłek w dwuosobowych szklarniach

Malowniczo położona restauracja Mediamatic ETEN zaproponowała unikalne rozwiązanie dla swoich klientów na czas pandemii koronawirusa. Obsługiwać ich będzie w dwuosobowych szklarniach.

REKLAMA

Mediamatic ETEN to restauracja zlokalizowana w szklarni na nabrzeżu Amsterdamu, oferująca wspaniałe widoki na miasto, ale również potrawy przyrządzone z organicznych, lokalnych produktów, pozyskanych w zgodzie z trendem zero waste. Lokal należy do centrum sztuki Mediamatic, zajmujące się m.in. organizacją wykładów i warsztatów oraz projektów artystycznych koncentrujących się na naturze, biotechnologii, sztuce, designie i nauce oraz ich łączeniu w duchu gospodarki o obiegu zamkniętym, skupiając się na niekonwencjonalnych materiałach, takich jak np. grzyby czy pleśń.

Tym razem Mediamatic podjął się kolejnej niekonwencjonalnej inicjatywy – tym razem jednak dotyczącej organizacji przestrzeni w swojej restauracji. Zmiany podyktowane były trwającą pandemią koronawirusa. Oczekując na ponowne otwarcie restauracji pod koniec maja, Mediamatic postanowili przetestować niecodzienne rozwiązanie: budki-szklarnie dla klientów.

Centrum sztuki zorganizowało trzy spotkania testowe, w których goście (przyjaciele i rodzina) usadzani byli parami w pięciokątnych szklarniach (warunkiem było wspólne zamieszkanie siadających ze sobą osób), a obsługiwali ich kelnerzy noszący przesłony na twarzach. Pomysłowy projekt zyskał nazwę Serres Séparées, będącą grą słów zaczerpniętą z języka francuskiego chambre séparée, oznaczającą prywatne jadalnie. Szklane budki zapewniają izolację i intymność przy jednoczesnym nieograniczonym widoku na malowniczą okolicę.

Mediamatic zakupiło szklarnie długo przed wybuchem epidemii od holenderskiej firmy Tuinkassenwinkel na potrzeby swoich licznych projektów. Teraz centrum sztuki znalazło dla nich całkowicie nowe zastosowanie, które ma zapewnić bezpieczeństwo klientom w czasie pandemii i spełnić wymogi dystansu społecznego w miejscach publicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.