REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Świat Cyberpunka wkracza na warszawskie ulice

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 16 lis 2020 09:21
Świat Cyberpunka wkracza na warszawskie ulice
Zdjęcia pierwszego wykonanego w Warszawie muralu powstałego w ramach kampanii promującej grę Cyberpunk 2077. fot. mat, własne Good Looking Studio
Świat Cyberpunka wkracza na warszawskie ulice
Świat Cyberpunka wkracza na warszawskie ulice
Świat Cyberpunka wkracza na warszawskie ulice

Mural nawiązujący do jednej z najbardziej wyczekiwanych gier roku pojawił się w Warszawie. Good Looking Studio we współpracy z CD Projekt stworzyli niemal na wprost „Złotych Tarasów” malowidło przedstawiające jednego z głównych bohaterów gry polskiej firmy. Do realizacji kolejnego muralu, który powstanie przy Brackiej 25 w Warszawie, zaproszono fanów. Do 23 listopada można przesyłać swoje prace, przedstawiające partnera akcji - Play, w świecie Cyberpunka.

REKLAMA

Premiera kolejnego blockbustera CD Projekt została ponownie odroczona, ale zanosi na to, że w końcu się doczekamy. Jednym z elementów szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej gry jest konkurs, w efekcie którego na Brackiej 25 w Warszawie powstanie mural z najlepszym fanartem związanym z Cyberpunkiem.

Niecałe dwa tygodnie temu graczy na całym świecie zelektryzowała wiadomość o kolejnym przesunięciu terminu premiery gry „Cyberpunk 2077”, produkowanej przez polskie studio CD Projekt Red. Gra powstaje od ośmiu lat, a przynajmniej tak można sądzić na podstawie jej pierwszych zapowiedzi, które pojawiły się maju 2012 r. Wówczas największy polski developer był jeszcze zajęty produkcją trzeciej odsłony gier o Wiedźminie, więc początkowo nie mógł rzucić wszystkich sił na ten odcinek frontu. Od tego czasu jednak kurz po bitwie w Kaer Morhen dawno opadł, „Wiedźmin 3: Dziki Gon” sprzedał się w niemal 30 milionach kopii, zaś „Cyberpunk 2077” stał się flagowym produktem firmy.

W czerwcu tego roku zaproszeni przez CD Projekt Red dziennikarze i influencerzy mieli okazję spędzić trochę czasu w Night City, czyli mieście przyszłości, w którym rozgrywa się akcja gry. Choć testerzy wskazywali wówczas na dużą liczbę problemów do rozwiązania, to przeważały głosy, że „Cyberpunk 2077” jest prawdopodobnie najambitniejszym projektem w historii gier wideo typu RPG. Chwalono przede wszystkim rozbudowany kreator postaci, zarówno w zakresie wyglądu fizycznego, jak i cech charakteru. Pięć kategorii rozwoju i ogromna ilość związanych z nimi umiejętności – zarówno aktywnych, jak i pasywnych – spowodują, że drzewko rozwoju naszej postaci będzie mieć unikalny kształt.

We wrześniu tego roku prezes CD Projekt Red, Adam Kiciński powiedział, że „Cyberpunk 2077” osiągnął w przedsprzedaży wynik wyższy, niż „Wiedźmin 3” w analogicznym okresie przed premierą. Trudno się więc dziwić, że oczekiwania wobec tego tytułu są ogromne. Podkręca je także szeroko zakrojona kampania reklamowa, obejmująca m. in.: internet, telewizję, radio, kino i prasę. Od kilku tygodni po Londynie jeżdżą charakterystyczne, dwupiętrowe autobusy wyklejone grafiką z gry.

Kreatywnej promocji, na miarę Cyberpunka, nie zabrakło także na naszym rodzimym rynku. CD Projekt zdecydował się na współpracę z warszawskim Good Looking Studio, specjalistami od ręcznie malowanych murali. Pierwszy wielkoformatowy obraz powstał kilka dni temu, niemal na wprost „Złotych Tarasów” w Warszawie. Niezwykłe malowidło przedstawia „V”, czyli jednego z głównych bohaterów; tytułowych cyberpunków, zcyborgizowanych ulicznych wojowników.

Do realizacji kolejnego muralu, który Good Looking Studio stworzy przy Brackiej 25 w Warszawie, zaproszono fanów. Do 23 listopada można przesyłać swoje prace, przedstawiające partnera akcji - Play, w świecie Cyberpunka. Zwycięski fanart będzie można podziwiać do końca roku.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.