×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Szczerość kulinarnej formy po raz drugi w Warszawie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 24 kwi 2014 10:37
Szczerość kulinarnej formy po raz drugi w Warszawie
Winestone w Mercure Warszawa Grand
Szczerość kulinarnej formy po raz drugi w Warszawie
Szczerość kulinarnej formy po raz drugi w Warszawie

Na kulinarnej mapie stolicy pojawiła się druga restauracja Winestone. Mieści się w hotelu Mercure Warszawa Grand. Restaurację charakteryzuje otwarta kuchnia oraz znane z najlepszych francuskich restauracji les planches – kamienne deski. Od ubiegłego roku autorski projekt Winestone, dostępny jest także w hotelu Mercure Warszawa Centrum.

REKLAMA

Lokalizacja przy ul. Kruczej, z pewnością zostanie doceniona przez osoby, które wychodząc na lunch lub kolację chcą posmakować oryginalnych potraw. Restauracja Winestone w Mercure Warszawa Grand to stylowe miejsce, w którym hasło „Smak pasji. Szczerość kulinarnej formy” gwarantuje niepowtarzalne doznania dla podniebienia. Szczególną uwagę zwraca otwarta kuchnia - klienci oczekując na zamówiony posiłek, mogą przyglądać się niezwykłej sztuce oraz pasji, z którą przygotowywane są potrawy.

W wiosenno-letniej karcie, goście mogą rozkoszować się na przykład doskonałymi stekami black angus, jagnięciną czy rybami. Ponadto znajdują się w niej lekkie sałatki doskonałe na letnie upalne dni czy przekąski podawane na kamiennych deskach - „les planches”, wśród nich PLANCHES z grillowanymi krewetkami, oliwkami i pomidorami czy z serami i konfiturą morelową. Goście, którzy cenią sobie dobrze znane polskie smaki, w menu znajdą żur, pierogi czy klasyczny rosół. W Winestone klientom oferowany jest także bogaty wybór win wyprodukowanych w winnicach Francji, Hiszpanii czy Rumunii.

- Nie każdy musi być wytrawnym koneserem wina. W naszej karcie wyselekcjonowaliśmy 4 kategorie smakowe: "Świeże i smakowite”, „Lekkie i owocowe”, „Wyważone i eleganckie” oraz „Pełne i aromatyczne”. Podział na te pozycje pozwala klientom szybciej wybrać wino o odpowiednim bukiecie. Dla tych mniej zdecydowanych zawsze staramy się zaproponować gatunek, który podkreśli smak zamówionej potrawy – mówi Paweł Anders, dyrektor Projektu Winestone w hotelach Mercure.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie