
Z okazji 20-lecia istnienia sieć Lidl Polska wystartowała ze specjalną, jubileuszową kampanią – „Lidl. 20 lat wszystkiego najlepszego!”. Jednym z nośników kampanii są murale.
Firma przygotuje aż sześć murali, które zlokalizowane będą w największych miastach w Polsce: w Warszawie (przy metrze Politechnika, ul. Waryńskiego 3), Krakowie (przy ul. Karmelickiej 28), Wrocławiu (skrzyżowanie ulicy Dubois z Pomorską), Poznaniu (ul. Półwiejska 4 oraz przy zbiegu ulic Bukowskiej i Zeylanda przy Międzynarodowych Targach Poznańskich) oraz w Gdyni (przy zbiegu ulicy Władysława IV oraz alei Piłsudskiego).
– Z okazji 20-lecia istnienia naszej sieci w Polsce postanowiliśmy wykorzystać nowy kanał komunikacji z klientami – mural. To format, który od kilku lat stale zyskuje na popularności, zdobiąc ściany budynków w naszych miastach. Zadbaliśmy o to, aby nasza kreacja graficzna była estetyczna i podkreślała wartości oraz symbole, które kojarzą się z Lidl Polska. Niewątpliwą zaletą naszych murali jest ich funkcja ekologiczna – dzięki użytym farbom antysmogowym redukowane są zanieczyszczenia obecne w powietrzu – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.
Główny Projektant V-ce Prezes Zarządu Pracownia Architektoniczna Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.
Główny Projektant Prezes Zarządu Pracownia Architektoniczna Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.
współzałożyciel OP Architekten
Założyciel, Architekt Studio ADS
Partner Horizone Studio
architekt, współwłaściciel WXCA