Tak będzie wyglądał Morski Park Handlowy po rozbudowie



Propertydesign.pl - 17-11-2017 11:02


Morski Park Handlowy w Gdańsku zostanie rozbudowany o dodatkowe 16,5 tys. mkw. Prace rozpoczęły się w październiku 2017 r. a ich zakończenie wraz z otwarciem obiektu planowane jest w czwartym kwartale 2018 r. Zarządcą oraz agentem ds. wynajmu powierzchni w obiekcie jest firma doradcza Savills.

W ramach rozbudowy powstanie zupełnie nowy budynek o nowoczesnej architekturze, który będzie stanowił integralną część kompleksu. Generalnym wykonawcą została wybrana spółka CFE Polska, zaś projektantem Arcade Polska.

- Morski Park Handlowy to popularna destynacja na handlowej mapie Trójmiasta. Silna pozycja obiektu była kluczowa przy decyzji o jego rozbudowie. Już w tej chwili park posiada bardzo szeroką ofertę, która niedługo ulegnie powiększeniu – mówi Marta Mikołajczyk-Pyrć, dyrektor pionu nieruchomości handlowych w dziale zarządzania nieruchomościami i aktywami Savills.

Do grona obecnych najemców Morskiego Parku Handlowego należy m.in.: market budowlany OBI, hipermarket spożywczy Carrefour, Media Expert, Jula oraz McDonald’s. W sąsiedztwie obiektu znajduje się centrum wyprzedażowe Designer Outlet Gdańsk z ofertą ponad 100 marek modowych oraz jedyny w Trójmieście salon meblowy Agata.

Morski Park Handlowy zlokalizowany jest przy ul. Przywidzkiej w Gdańsku, w bezpośrednim sąsiedztwie obwodnicy Trójmiasta. Obecna powierzchnia obiektu to 24 500 mkw. Po rozbudowie wzrośnie ona do 41 000 mkw. Park handlowy dysponuje przestronnym parkingiem na 1 700 samochodów. Agentem ds. wynajmu powierzchni jest dział nieruchomości handlowych firmy Savills. Za zarządzaniem parkiem odpowiada dział zarządzania nieruchomościami i aktywami Savills. Właścicielem obiektu jest firma GRP.