×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

To coraz silniejszy trend

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 kwi 2014 13:48
To coraz silniejszy trend
fot. Fotolia

Łączenie klasycznych zakupów z technologią cyfrową to coraz wyraźniejszy trend na rynku galerii handlowych.

REKLAMA

W ubiegłym roku ECE wyposażyło swoje dwa centra handlowe - w Hamburgu i Essen - w nowoczesne rozwiązania technologii cyfrowej, takie jak m.in. wirtualne plansze zabaw dla dzieci czy ledowe ściany (Mall Wall), dzięki którym klienci mogą nie tylko uzyskać informacje o bieżącej ofercie centrum, ale też grać w gry.

- Te rozwiązania, które najlepiej się sprawdzą, zostaną zastosowane w innych obiektach budowanych przez ECE - mówi Sven Könnecke, Manager Public Relations Corporate Communications, ECE.

Być może technologie te zostaną także wykorzystane w Zielonych Arkadach - inwestycji ECE, której realizacja wystartowała w kwietniu br. w Bydgoszczy.

Łączenie klasycznych zakupów z technologią cyfrową to coraz silniejszy trend na rynku centrów handlowych. Jak mówi ekspertka z Colliers International, Dominika Jędrak, w niedalekiej przyszłości bierne do tej pory powierzchnie ścian na korytarzach zostaną zastąpione wielkogabarytowymi wyświetlaczami, które już od wejścia do obiektu będą zachęcały do przeżycia przygody, przy jednoczesnej realizacji wcześniej założonych celów. Przedefiniowana zostanie także rola sprzedawcy, który przybierze postać eksperta czy stylisty, pomagającego klientowi w zakupach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie