REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 07 maj 2021 10:13
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia i czas oczekiwania
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania
TOP: Bryły handlowe #2021. Za nami wielkie otwarcia, teraz czas oczekiwania

Atut Bielany, Galeria Dworcowa, Pasaż Warmiński - to tylko niektóre z obiektów handlowych otwartych w I kwartale 2021 roku. Jakie bryły zostaną oddane do użytku jeszcze w tym roku? Jest na co czekać!

REKLAMA

  • Prawie 70 000 mkw. powierzchni handlowej zostało oddane do użytku w ramach wszystkich formatów w I kw. 2021 r.
  • Bryły handlowe oddano do użytku m.in. w Krakowie, Tychach i Jeleniej Górze. Czekamy na obiekty z Warszawy, Kołobrzegu, Bełchatowa, Andrychowa, Jędrzejowa, Lipnika i Ząbkowic Śląskich.

Na nową podaż składa się łącznie osiem nowych obiektów o powierzchni od 5 000 mkw. do 11 000 mkw., przy czym większość stanowiły sklepy wolnostojące i małe parki handlowe.

Są to obiekty: Atut Bielany w Krakowie, Pasaż Warmiński (projekt: Pejot Studio) w Lidzbarku Warmińskim, Aura Park w Nakle, Galeria Dworcowa w Łomży oraz takie obiekty jak Castorama w Tychach, Rudzie Śląskiej i Starogardzie Gdańskim oraz Agata Meble w Jeleniej Górze.

Czytaj także -> TOP: Kultowa bryła, nietuzinkowe biura. Zaglądamy do najbardziej designerskich przestrzeni biurowych w Q22

Dodatkowo w I kw. tego roku rozbudowane zostały dwa otwarte już wcześniej parki handlowe. Około 35 proc. nowej podaży to powierzchnia handlowa, która wróciła do zasobów w ramach przekształcenia zamkniętych w ostatnich miesiącach centrów handlowych Tesco na markety budowlane Castorama (w Starogardzie Gdański, Rudzie Śląskiej i Tychach).

Rośnie popularność wygodnych zakupów w niewielkich obiektach zlokalizowanych blisko miejsca zamieszkania.

Centra handlowe w budowie

W budowie z terminem otwarcia na ten i kolejny rok pozostaje ponad 380 000 mkw. powierzchni handlowej. Największe realizowane obiekty to: wielofunkcyjna Fabryka Norblina (projekt: PRC Architekci) w Warszawie (26 000 mkw. powierzchni handlowej), Galeria Andrychów (projekt: NC Architekci, 24 000 mkw.) i Bawełnianka w Bełchatowie (23 000 mkw.).

Na otwarcia czekają również: Karuzela w Kołobrzegu (projekt: MTDI Group), PH Saller w Lipniku, Sekunda w Jędrzejowie oraz PH Panova w Ząbkowicach Śląskich.

Aż 16 z 31 budowanych obecnie obiektów to parki handlowe, z których największy będzie miał 18 000 mkw.

- Pandemia przyspieszyła proces rozwoju tego formatu, który, wraz z centrami typu convenience, wpisuje się w obecny trend rosnącej popularności wygodnych zakupów w niewielkich obiektach zlokalizowanych blisko miejsca zamieszkania – mówi Małgorzata Dziubińska, Associate Director, Cushman & Wakefield.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.