×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

VIA Outlets odmienił outlet w Lizbonie. Teraz czas na remodeling Wrocław Fashion Outlet

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 19 gru 2017 10:52
VIA Outlets odmienił outlet w Lizbonie. Teraz czas na remodeling Wrocław Fashion Outlet
fot. mat. prasowe
VIA Outlets odmienił outlet w Lizbonie. Teraz czas na remodeling Wrocław Fashion Outlet
VIA Outlets odmienił outlet w Lizbonie. Teraz czas na remodeling Wrocław Fashion Outlet

VIA Outlets odmienił Freeport Lisboa Fashion Outlet w pobliżu Lizbony. W ramach przebudowy stworzono nową, północną część centrum, otwarto grupę restauracji wokół nowego placu i przebudowano wejście główne. Wszystkie budynki zostały przemalowane na spójne, jasne kolory. Wykorzystano także lokalne materiały, tak by ceramika, drewno i metalowe elementy zastosowane na fasadach sklepów wpisywały się w architekturę regionu.

REKLAMA

Ta kompleksowa przemiana stanowi kolejną fazę w ramach wartego ponad 200 mln euro programu remodelingu 11 obiektów z portfolio VIA Outlets. Obecnie portfolio VIA Outlets jest jednym z trzech największych na rozwijającym się europejskim rynku outletów. Program remodelingu VIA Outlets obejmie w dalszej kolejności centra: w szwedzkim Göteborgu, Wrocław Fashion Outlet w Polsce, w niemieckim Zweibrücken, hiszpańskiej Sewilli, portugalskim Porto oraz w Oslo, w Norwegii.

Calvin Klein Jeans & Underwear, Elisabetta Franchi, Furla i Timberland - to tylko niektóre z międzynarodowych marek modowych, które otwierają się w centrum handlowym w Alcochete, położonym 30 minut jazdy autobusem od Lizbony, przez słynny most Vasco da Gama nad rzeką Tag. Jubiler Tous, a także sklep z torebkami i akcesoriami Tumi otworzyły swoje nowe lokale we Freeport Lisboa Fashion Outlet. VIA Outlets poszerzyło także ofertę centrum w segmencie odzieży dziecięcej i wyposażenia domu.

- Te nowe, topowe brandy wzmacniają ofertę marek premium dostępnych we Freeport Lisboa Fashion Outlet i dołączają tym samym do grona takich firm jak: Carolina Herrera, Hugo Boss, Escada, Armani Outlet i Tommy Hilfiger - mówi Duncan Agar, Co-CEO w VIA Outlets. - Możemy zaobserwować, jak dobrze ukierunkowane inwestycje w ramach naszego programu remodelingu tworzą swoistą spiralę sukcesu: znacząca poprawa prezencji centrum, uzupełniona o lepszej jakości usługi i programy dedykowane gościom, znacznie podnoszą liczbę odwiedzających jak i sprzedaż naszych partnerów. Naszym celem jest podniesienie sprzedaży w centrum w Lizbonie o ponad 20 proc. w przyszłym roku.

W związku z wynajęciem 80 proc. nowej powierzchni, w centrum o obecnej, całkowitej powierzchni 35 777 mkw. znajduje się teraz ponad 130 sklepów i restauracji. Marki Le Creuset, Starbucks, Elisabetta Franchi i Tumi otwierają w tej lokalizacji swoje pierwsze salony outlet w Portugalii, dołączając do znanych marek premium: Coach, Hackett i Swarovski, które również wybrały to centrum na swój debiut na portugalskim rynku outletowym.

W ramach prac stworzono nową, północną część centrum Freeport Lisboa Fashion Outlet, otwarto grupę restauracji wokół nowego placu oraz przebudowano wejście główne. Wszystkie budynki zostały przemalowane na spójne, jasne kolory. Wykorzystano także lokalne materiały, tak by ceramika, drewno i metalowe elementy zastosowane na fasadach sklepów wpisywały się w architekturę regionu. Nowy wygląd zyskała także przestrzeń wspólna centrum, w ramach której stworzono m.in. "Praça do Elétrico" - park w stylu lizbońskim z brukowanymi alejkami i repliką słynnego tramwaju miejskiego nr 28.

- Chcemy, aby Freeport Lisboa Fashion Outlet był najlepszą destynacją zakupową w Lizbonie, by nasi klienci wracali tu, chcąc spędzić przyjemny dzień odkrywając wspaniała ofertę marek premium. – dodaje Duncan Agar. - Poza stworzeniem najbardziej atrakcyjnej oprawy, kluczowe jest dostarczenie klientom niezapomnianych wrażeń i zapewnienie najwyższej jakości usług. Chcemy także, aby wizyta w naszym centrum stała się jednym z głównych punktów dla zagranicznych gości, którzy odwiedzają stolicę Portugalii.

Według rankingu Global Destinations Cities Index firmy Mastercard, Lizbona znajduje się w pierwszej piątce najszybciej rozwijających się miast w Europie pod względem liczby odwiedzających ją międzynarodowych gości w latach 2009-2016.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie