Drugie piętro Galerii Katowickiej, obchodzącej niedawno trzecie urodziny, zmienia swoje oblicze – zarówno jeśli chodzi o ofertę, jak i wygląd.
Galeria Katowicka przygotowała spore zmiany związane z rewitalizacją i ofertą II piętra, które teraz zdominują trzy główne branże: sportowa, strefa salonów z modą męską oraz strefa kulturalno-rozrywkowa z megastorem Matras, sceną teatralną Teatru Śląskiego, placem zabaw dla dzieci, Szkołą Tańca Iskra oraz sąsiadującym multipleksem Multikino, z jedyną w Polsce salą kinową Xtreme. Jakości dopełnią strefy relaksu oraz poszerzony food court z większą, bardziej komfortową strefą ogródkową, która pojawi się przed czterema nowymi lokalami.
Niedawno na poziomie +2 uruchomiony został nowoczesny plac zabaw dla dzieci - Fit4Kids, zlokalizowany nieopodal strefy food court. Pomiędzy nim, a strefą gastronomiczną, pojawią się wkrótce kolejne cztery nowe lokale gastronomiczne (w tym m.in. mająca otworzyć się niebawem restauracja z kuchnią włoską oraz kawiarnia). Dzięki przebudowie zyskają one szerszą o ok. 2 metry strefę ogródkową. Zamontowane też zostaną komfortowe, nowoczesne miejsca do odpoczynku w przerwie pomiędzy zakupami czy na spotkanie ze znajomymi.
Drugie piętro posiada wyraźnie wyodrębnioną strefę z modą męską, w której, w jednym miejscu, mężczyźni znajdą salony: Wólczanka, Vistula, Bytom Pawo, Lavard czy Lancerto.
- Nieustannie dywersyfikujemy naszą ofertę, koncentrując się na zapewnieniu klientom jak najciekawszego profilu dostępnych marek. Staramy się jednocześnie, by pobyt w Galerii Katowickiej kojarzył się nie tylko z dobrymi zakupami i kompleksową ofertą, ale również komfortem ich robienia. Stąd właśnie rewitalizacja drugiego pietra, powstające strefy tematyczne, rozbudowa oferty gastronomicznej, rozrywkowej i kulturalnej – podsumowuje Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.
Galeria Katowicka to zlokalizowany w ścisłym centrum stolicy Górnego Śląska obiekt, w którym znajduje się ponad 250 lokali i punktów handlowo-usługowych. Wśród unikalnych marek wymieć można: Peek & Cloppenburg – multibrandowy salon z odzieżą renomowanych brandów np. Ralph Lauren, Hugo Boss, Calvin Klein, Armani, Dolce&Gabbana i innych, także własnych marek, Helly Hansen – jedyny w Polsce sklep norweskiej firmy produkującej od 1877 roku odzież i akcesoria sportowe, odzież, obuwie oraz akcesoria modowe Inside, jedyne na Śląsku: Pijalnię Czekolady E. Wedel oraz flagowy salon amerykańskiej marki kosmetycznej Estee Lauder, a także ulubionej marki makijażystów – M∙A∙C.
Projekt inwestycji przygotowała Medusa Group.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Projektant, Członek Zarządu Pracownia Architektoniczna 1997 sp. z o.o.
Projektant Pracownia Architektoniczna 1997 sp. z o.o.
Prezes Zarządu, Projektant BULANDA MUCHA Architekci
Właściciel UGO architecture
Prezes, Generalny Projektant AGG – Architekci Grupa Grabowski Sp. z o.o.
Wiceprezes, Generalny Projektant AGG – Architekci Grupa Grabowski Sp. z o.o.