REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Wroclavia otwarta. Nowe centrum handlowe Wrocławia spod kreski IMB Asymetria

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 18 paź 2017 09:13
Wroclavia otwarta. Nowe centrum handlowe Wrocławia spod kreski IMB Asymetria
Wroclavia fot. mat. prasowe
Wroclavia otwarta. Nowe centrum handlowe Wrocławia spod kreski IMB Asymetria
Wroclavia otwarta. Nowe centrum handlowe Wrocławia spod kreski IMB Asymetria
Wroclavia otwarta. Nowe centrum handlowe Wrocławia spod kreski IMB Asymetria
Wroclavia otwarta. Nowe centrum handlowe Wrocławia spod kreski IMB Asymetria

Unibail-Rodamco ogłasza otwarcie Wroclavii. Stolica Dolnego Śląska otrzymała wyjątkowy pod względem architektonicznym, nowoczesny i wielofunkcyjny obiekt. Projekt architektoniczny Wroclavii powstał na deskach pracowni IMB Asymetria.

REKLAMA

- Wroclavia – zlokalizowana w samym sercu miasta, które słynie ze znakomitego połączenia tradycji z nowoczesnością – realizuje przyświecający Unibail-Rodamco cel jakim jest stworzenie unikalnego, dostosowanego do potrzeb projektu, który wykorzystuje całe nasze międzynarodowe doświadczenie w dziedzinie najwyższej jakości zakupów. Wroclavia oferuje mieszkańcom Dolnego Śląska najlepszą w swej klasie jakość obsługi, wyjątkowy nastrój i liczne wydarzenia specjalne. Głęboko wierzymy, że będzie to dla naszych gości naprawdę niezwykłe miejsce – mówi Arnaud Burlin, dyrektor zarządzający Unibail-Rodamco na Europę Centralną.

Nowoczesna i ekologiczna architektura

Budowa nowego centrum handlowego Wroclavia trwała dwa i pół roku, od kwietnia 2015 r. W wyniku wartej 240 mln euro inwestycji powstał imponujący, wielopoziomowy i wielofunkcyjny obiekt, z podziemnym dworcem autobusowym.

Celem twórców Wroclavii było wykreowanie unikalnej koncepcji architektonicznej, która stanie się ponadczasowym punktem odniesienia. Budynek został zaprojektowany przez polską firmę IMB Asymetria, a wnętrza to dzieło wiodącej paryskiej pracowni Saguez&Partners. Inspiracją dla projektu była natura, a w szczególności ponad 300-letni dąb „Przewodnik”, który wita gości przy wejściu głównym zlokalizowanym u zbiegu ulic Borowskiej i Suchej.

Kształt wnętrz nawiązuje do płynącej przez Wrocław Odry, jej wysp oraz mostów. Zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz zastosowano najwyższej jakości naturalne materiały i formy (m.in. drewno i marmur), które podkreślają reprezentacyjny charakter budynku i stosowaną w projekcie zasadę zrównoważonego rozwoju. Wyróżnikiem nowego centrum są iluminowane elewacje z efektem trójwymiarowości, wykorzystanie w szerokim zakresie przyjaznego dla odwiedzających światła dziennego, szklane wejścia oraz ich zadaszenia wykonane z niezwykle trwałego materiału GRP.

Już w listopadzie 2017 r. w budynku Wroclavii otwarty zostanie nowoczesny dworzec autobusowy Polbus PKS – o europejskim standardzie, niezwykle funkcjonalny i w pełni dostosowany do potrzeb Wrocławia.

- Wroclavia przywraca okolicy dawny wielkomiejski charakter, a powiązanie dworca autobusowego z odrestaurowanym dworcem głównym PKP i przystankami komunikacji miejskiej tworzy nowoczesny, wygodny węzeł przesiadkowy – mówi Arnaud Burlin.

Miejsce spotkań i rozrywki: Grand Kitchen, Cinema City, Fikołki

Nowe centrum handlowe Wrocławia zostało stworzone, by spełnić wieloaspektowe oczekiwania klientów: prawie jedną piątą powierzchni Wroclavii przeznaczono na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie zajmujących ponad 4 tys. mkw. całorocznych zielonych tarasów, goście będą mogli odkryć ciekawie zaaranżowaną, przestronną strefę Grand Kitchen. To miejsce, gdzie można się delektować najlepszymi potrawami z całego świata, serwowanymi przez międzynarodowe i lokalne restauracje. Grand Kitchen jest idealnym miejscem dla miłośników dobrej kuchni, odpowiednim zarówno na wspólny rodzinny obiad, jak i spotkania biznesowe, czy towarzyskie. Tuż obok Grand Kitchen znajduje się jedyne w Polsce kino, które w 20 klimatyzowanych salach oferuje tak szerokie spektrum rozrywki (m.in. z pierwszą w mieście salą IMAX). Nowe centrum handlowe Wroclavia zaprasza również wszystkie dzieci, które mogą przyjemnie spędzić czas w sali zabaw Fikołki.

Premiery rynkowe, sklepy flagowe i popularne sieci

Na 64 tys. mkw. powierzchni Wroclavii znajduje się 181 sklepów, restauracji i miejsc rozrywki. Najemcy zostali dobrani wyjątkowo starannie, dzięki czemu na gości czeka doskonała oferta, która odpowiada zróżnicowanym potrzebom.

Znane marki, które były nieobecne w mieście przed otwarciem Wroclavii, to m.in. Sfera, Forever 21, Uterqüe, Steve Madden, czy Estée Lauder.

Wśród pozostałych najemców znajdują się najpopularniejsze sieci odzieżowe prezentujące pełne spektrum swoich marek: polska grupa LPP (m.in. Reserved, Mohito i Cropp) oraz międzynarodowa grupa Inditex (m.in. Zara, Bershka, Massimo Dutti i Stadivarius). Flagowe sklepy otworzą we Wroclavii m.in. Peek & Cloppenburg, H&M, CCC, Kazar, czy New Look. W centrum znajdą się też liczne sklepy z biżuterią, bielizną i kosmetykami oraz oferta spożywcza, sportowa, wnętrzarska i multimedialna.

 4-gwiazdkowa jakość usług

We Wroclavii wszystko jest stworzone tak, by każdy gość mógł cieszyć się jak najłatwiejszą i jak najprzyjemniejszą wizytą. Znakiem rozpoznawczym Wroclavii jest unikalna jakość obsługi, firmowana 4-gwiazdkowym znakiem jakości Unibail-Rodamco. Klienci centrum mogą korzystać m.in. z: bezpłatnego i nieograniczonego dostępu do szybkiego Wi-Fi, aplikacji mobilnych, możliwości ładowania baterii samochodów elektrycznych i skuterów, a także szeregu usług dla rodzin (pokój przyjazny dzieciom, specjalne wydarzenia dla dzieci, opaska tożsamości, wypożyczalnia wózków-samochodzików). Mogą również przystąpić do programu lojalnościowego, który przynosi rozliczne korzyści, takie jak dostęp do atrakcyjnych zniżek i ofert specjalnych oraz bezpłatnych porad stylisty.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie