Współczesne centrum handlowe to platforma doświadczeń



Propertydesign.pl - 30-05-2017 09:46


Firma ECE aktywnie pracuje nad stworzeniem prawdziwego handlowego konceptu przyszłości. Joanna Fisher, Managing Director Center Management w ECE Projektmanagement zdradza, na czym ma się opierać.

- Centrum handlowe przestaje być typowym miejscem do robienia zakupów. Staje się platformą łączącą różne zadania - tłumaczy Fisher.

Po pierwsze, współczesny obiekt handlowy to centrum rozrywkowe. Klienci potrzebują nowych doświadczeń. Znaleźć je mogą w centrach.

- Właściciele centrów nie mogą bać się stawiać na nowe pomysły. Konieczne jest wdrażanie nowych kierunków rozwojowych - dodaje.

Najważniejszym kierunkiem, w którym zmierza rynek handlowy, jest strefa cyfrowa. - Musimy się przygotować na rewolucję - zapowiada Fisher.

Odpowiedzią na to wyzwanie jest przekształcenie centrum w platformę, łączącą sprzedaż internetową z niezwykłymi doświadczeniami.