Zdrojowa Hotels stawia na turystyczny rozwój



PropertyDesign.pl - 14-11-2017 15:35


Rodzima sieć hotelarska Zdrojowa Hotels przystąpiła do Świnoujskiej Organizacji Turystycznej. Podmioty zamierzają razem promować Świnoujście jako miejsce atrakcyjne i konkurencyjne pod względem turystycznym zarówno w kraju, jak i za granicą.


Wspólnym celem ŚOT i Zdrojowa Hotels jest dążenie do zwiększenia liczby turystów odwiedzających kurort oraz integracja środowisk związanych z branżą turystyczną i samorządem terytorialnym. „Wianem” Zdrojowej jest 400 pokoi z ponad 800 miejscami noclegowymi, 1 000-metrową powierzchnia konferencyjna oraz długo oczekiwany w mieście aquapark. A Świnoujście to uznany kurort mający wiele do zaoferowania turystom – nie tylko piękną plażę, ale też rezerwaty przyrody, infrastrukturę sportowo-rekreacyjną oraz szeroką ofertę kulturalną. 

– Chcielibyśmy stać się częścią społeczności miasta i wspólnie je rozwijać, a także w pełni korzystać z doświadczenia lokalnych hotelarzy, a to umożliwi nam Świnoujska Organizacja Turystyczna – mówi Kinga Łata, dyrektor operacyjna sieci Zdrojowa Hotels. – Nie zapominajmy, że Zachodniopomorskie udziela najwięcej noclegów w Polsce, a prężnie działające organizacje i ich zaangażowani członkowie pomagają w pełni wykorzystać potencjał regionu – podkreśla.

Grupa posiada obecnie dziewięć obiektów położonych na Pomorzu Zachodnim – w Świnoujściu, Kołobrzegu i Ustroniu Morskim. W mieście położonym na 44 wyspach sieć otworzyła w lipcu 2017 r. pierwszy 5-gwiazdkowy hotel Radisson Blu Resort oferujący 340 luksusowych pokoi z widokiem na morze. W kompleksie znajduje się też Baltic Park Molo Aquapark z pierwszą w Polsce sztuczną falą do surfingu. Hotel może się też pochwalić największą nad Bałtykiem salą balową Pomerania –  co daje szansę na rozwój biznesu konferencyjnego w mieście.