Po krótkiej przerwie, związanej z trwającą przebudową Arkadii, ponownie otworzyły się powiększone salony na parterze: Sephora, L’Occitane, Quicksilver oraz kawiarnie Costa Coffee i Grycan, a także działają już wszystkie wyremontowane lokale w obrębie strefy gastronomicznej. Ponadto w ostatnim czasie Arkadia wzbogaciła się o nowe, pierwsze w Polsce monobrandowe i nieoutletowe sklepy: Neo Adidas i Desigual, a także kawiarnię Green Caffè Nero oraz stoisko Prezent Marzeń.
Pierwszy w Polsce flagowy sklep Neo Adidas zajął w Arkadii powierzchnię 210 mkw. na pierwszym piętrze w pasażu Wisła. NEO to młodzieżowa marka modowa, oferująca sportową odzież, obuwie i akcesoria. Dżins w przyciągających oko kolorach, casualowe kurtki, wielokolorowe graficzne nadruki: NEO wyróżnia się dostarczaniem nowoczesnych trendów.
Salon Desigual o powierzchni 234 mkw. otworzył się również na pierwszym piętrze w pasażu Wisła. To pierwszy nieoutletowy sklep tej marki w Polsce. Kolekcje Desigual dla kobiet, mężczyzn i dzieci zaprojektowane są z uwzględnieniem najnowszych trendów. Są produkowane w częściach, każda z własnym wzorem, kolorem i tkaniną, a następnie są łączone w różnych kombinacjach. Desigual nie używa materiału w tradycyjny sposób, a praca z kawałkami różnych rodzajów materiału jest jednym ze znaków firmowych hiszpańskiej marki.
Kawiarnia Green Caffè Nero, zlokalizowana na pierwszym piętrze, liczy 94 mkw. Gerry Ford – szef Caffè Nero i Adam Ringer – szef Green Coffee postanowili działać razem i stworzyć w Polsce wyjątkowe miejsca – połączenie najlepszych cech obu marek – miejsca, w których będzie można poczuć się wyjątkowo. Kawiarnia serwuje wyśmienitą włoską kawę, świeże, naturalne jedzenie, profesjonalną obsługę oraz przyjazną atmosferę.
Stoisko Prezent Marzeń mieści się w pobliżu Leroy Merlin i oferuje upominki w formie przeżyć. W bogatej ofercie ponad 600 pozycji znaleźć można najciekawsze dostępne w Polsce i za granicą atrakcje, takie jak skok ze spadochronem, skok na bungee, jazda Lamborghini czy Ferrari, jak również loty samolotem, poduszkowcem i motolotnią.
Ponadto efektem pierwszego etapu przebudowy Arkadii jest powiększenie i rearanżacja działających na parterze w strefie holu głównego lokali: Sephora, L’Occitane i Quicksilver oraz kawiarni Costa Coffee i Grycan łącznie o ponad 200 mkw. Nad nimi przemianie podlega właśnie strefa restauracyjna, która przeistoczy się w strefę zieleni, naturalnie wyglądającej roślinności, dającej relaks i wytchnienie.
Aranżację przestrzeni zdominują naturalne barwy, wysokiej jakości materiały, tworzące kameralną oazę spokoju i poczucie zaciszności. Liczba miejsc siedzących w strefie restauracyjnej podniesie się z 500 do co najmniej 800. Remont strefy restauracyjnej nie wiąże się ze zmianą najemców – zostały uruchomione już wszystkie punkty gastronomiczne w nowej odsłonie: Greek House, Subway, Thai Wok, North Fish, Burger King, McDonald’s, KFC, Wiking i Tukan. Podczas trwania remontu działanie strefy food courtu i innych najemców Arkadii nie jest zakłócone. Dostępność oferty i płynność otwarć podczas zmian została zachowana, a prace przebiegają głównie w nocy, stopniowo, poszczególnymi strefami.
Przebudowa Arkadii trwa od lutego br. i ma na celu podniesienie komfortu Klientów poprzez powiększenie i architektoniczną zmianę strefy restauracyjnej oraz zaaranżowanie nowoczesnej strefy rekreacyjno-edukacyjnej dla dzieci. Planowany termin jej zakończenia to koniec sierpnia br.
Założyciel Medusagroup
Założyciel Medusagroup
Architekt, Wiceprezes Zarządu Oddziału Krakowskiego SARP SARP
współwłaściciel Biuro Architektoniczne DDJM
Właściciel Kulczyński Architekt
Właściciel, Architekt, Naukowiec Zalewski Architecture Group