REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Zrównoważona moda wchodzi do Galerii Młociny

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 02 lis 2021 12:20
Zrównoważona moda wchodzi do Galerii Młociny
Tezenis to kolejny najemca opierający swoją strategię na odpowiedzialnych społecznie działaniach biznesowych, który dołączył do portfolio warszawskiego centrum handlowego. fot. mat. prasowe

W warszawskim centrum handlowym Galeria Młociny pojawił się nowy najemca oferujący zrównoważoną modę, włoska marka Tezenis.

REKLAMA

  • Konsumenci coraz częściej poszukują ubrań tworzonych w zgodzie z koncepcją poszanowania przyrody i ludzi.
  • Tezenis to kolejny najemca opierający swoją strategię na odpowiedzialnych społecznie działaniach biznesowych, który dołączył do portfolio warszawskiego centrum handlowego.
  • Włoska marka znana jest nie tylko z zaangażowania w rozwój ekologicznych rozwiązań w oferowanych ubraniach, ale także ze zrównoważonych działań na różnych etapach ich produkcji.

Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na prośrodowiskowe działanie firm odzieżowych. „Moda odpowiedzialna” najczęściej kojarzy się z przyjaznym dla środowiska sposobem produkcji, poszanowaniem praw człowieka lub uzyskaniem przez marki specjalnych eko certyfikatów[1].

Jakość, uniwersalność i funkcjonalność

Już w 2020 r. konsumenci zaczęli zwracać uwagę, czy ich ulubieni producenci działają w sposób ekologiczny[2]. Ponad 60% kupujących wskazywało wówczas, że obecność pozyskiwanych w zrównoważony sposób materiałów w ofercie firm odzieżowych i ich zaangażowanie w działania na rzecz środowiska mają znaczący wpływ na decyzje zakupowe. W ostatnich miesiącach znaczenie odpowiedzialnego podejścia do mody jeszcze się nasiliło – po wprowadzaniu kolejnych obostrzeń w handlu, ponad 70% konsumentów zadeklarowało wsparcie dla marek działających w nurcie „eko”[3].

– Coraz bardziej świadomi konsumenci oczekują wsparcia w ekologicznych wyborach nie tylko ze strony swoich ulubionych marek, ale też centrów handlowych, w których dokonują zakupów. Galeria Młociny, mając na względzie nowe potrzeby swoich klientów, również zachęca „zielonymi” inicjatywami – w obiekcie działa m.in. Bazar Miejski, bazujący na idei gospodarki współdzielonej. Cieszymy się, że obok takich nietuzinkowych konceptów w naszej ofercie, podobną filozofię obierają także mainstreamowe marki – komentuje Adam Kłos, Asset Manager w EPP.

Odpowiedzialna moda trendem 2022

Ostatnie pokazy na światowych wybiegach[4] wyraźnie potwierdzają, że odpowiedzialna moda nie jest jedynie chwilowym trendem, a takie pojęcia jak „organiczna tkanina” czy „zrównoważony łańcuch dostaw” wpisały się na stałe do słownika pojęć świadomych konsumentów.

– Rośnie liczba klientów, których decyzje zakupowe są podyktowane jakością, dobrą marką lub materiałem, którzy są skłonni zapłacić więcej za ubrania wyprodukowane z poszanowaniem przyrody i ludzi[5]. Między innymi dlatego chętnie zapraszamy do współpracy najemców, którzy nie pozostają obojętni na najnowsze trendy i rozwijają linie przyjazne środowisku, wprowadzają do swoich kolekcji ekologiczne materiały, stawiają na zrównoważoną produkcję oraz angażują się w działania prospołeczne. Tezenis to najnowsza marka w portfolio Galerii Młociny, która nie tylko oferuje duży wybór bielizny w stylu eko dla wymagających konsumentów, ale też zachęca do ekologicznych działań – dodaje Michał Banasik, Senior Leasing Manager w firmie Echo Investment S.A.

#bethechange



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.