REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Zrównoważona moda wchodzi do Galerii Młociny

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 02 lis 2021 12:20
Zrównoważona moda wchodzi do Galerii Młociny
Tezenis to kolejny najemca opierający swoją strategię na odpowiedzialnych społecznie działaniach biznesowych, który dołączył do portfolio warszawskiego centrum handlowego. fot. mat. prasowe

W warszawskim centrum handlowym Galeria Młociny pojawił się nowy najemca oferujący zrównoważoną modę, włoska marka Tezenis.

REKLAMA

  • Konsumenci coraz częściej poszukują ubrań tworzonych w zgodzie z koncepcją poszanowania przyrody i ludzi.
  • Tezenis to kolejny najemca opierający swoją strategię na odpowiedzialnych społecznie działaniach biznesowych, który dołączył do portfolio warszawskiego centrum handlowego.
  • Włoska marka znana jest nie tylko z zaangażowania w rozwój ekologicznych rozwiązań w oferowanych ubraniach, ale także ze zrównoważonych działań na różnych etapach ich produkcji.

Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na prośrodowiskowe działanie firm odzieżowych. „Moda odpowiedzialna” najczęściej kojarzy się z przyjaznym dla środowiska sposobem produkcji, poszanowaniem praw człowieka lub uzyskaniem przez marki specjalnych eko certyfikatów[1].

Jakość, uniwersalność i funkcjonalność

Już w 2020 r. konsumenci zaczęli zwracać uwagę, czy ich ulubieni producenci działają w sposób ekologiczny[2]. Ponad 60% kupujących wskazywało wówczas, że obecność pozyskiwanych w zrównoważony sposób materiałów w ofercie firm odzieżowych i ich zaangażowanie w działania na rzecz środowiska mają znaczący wpływ na decyzje zakupowe. W ostatnich miesiącach znaczenie odpowiedzialnego podejścia do mody jeszcze się nasiliło – po wprowadzaniu kolejnych obostrzeń w handlu, ponad 70% konsumentów zadeklarowało wsparcie dla marek działających w nurcie „eko”[3].

– Coraz bardziej świadomi konsumenci oczekują wsparcia w ekologicznych wyborach nie tylko ze strony swoich ulubionych marek, ale też centrów handlowych, w których dokonują zakupów. Galeria Młociny, mając na względzie nowe potrzeby swoich klientów, również zachęca „zielonymi” inicjatywami – w obiekcie działa m.in. Bazar Miejski, bazujący na idei gospodarki współdzielonej. Cieszymy się, że obok takich nietuzinkowych konceptów w naszej ofercie, podobną filozofię obierają także mainstreamowe marki – komentuje Adam Kłos, Asset Manager w EPP.

Odpowiedzialna moda trendem 2022

Ostatnie pokazy na światowych wybiegach[4] wyraźnie potwierdzają, że odpowiedzialna moda nie jest jedynie chwilowym trendem, a takie pojęcia jak „organiczna tkanina” czy „zrównoważony łańcuch dostaw” wpisały się na stałe do słownika pojęć świadomych konsumentów.

– Rośnie liczba klientów, których decyzje zakupowe są podyktowane jakością, dobrą marką lub materiałem, którzy są skłonni zapłacić więcej za ubrania wyprodukowane z poszanowaniem przyrody i ludzi[5]. Między innymi dlatego chętnie zapraszamy do współpracy najemców, którzy nie pozostają obojętni na najnowsze trendy i rozwijają linie przyjazne środowisku, wprowadzają do swoich kolekcji ekologiczne materiały, stawiają na zrównoważoną produkcję oraz angażują się w działania prospołeczne. Tezenis to najnowsza marka w portfolio Galerii Młociny, która nie tylko oferuje duży wybór bielizny w stylu eko dla wymagających konsumentów, ale też zachęca do ekologicznych działań – dodaje Michał Banasik, Senior Leasing Manager w firmie Echo Investment S.A.

#bethechange

W nowo otwartym salonie Tezenis w Galerii Młociny – najbardziej młodzieżowej i innowacyjnej marce z portfolio grupy Calz Polska – na powierzchni 180 mkw. klientki znajdą szeroki wybór bielizny i ubrań. W kolekcjach dostępna jest odzież wyprodukowana z tkanin takich jak moda ze zrównoważonych źródeł, bawełna organiczna czy Econyl®.

Włoska marka znana jest nie tylko z zaangażowania w rozwój ekologicznych rozwiązań w oferowanych ubraniach, ale także ze zrównoważonych działań na różnych etapach ich produkcji, m.in. oszczędzania zasobów naturalnych, ograniczania śladu węglowego, recyklingu, eko edukacji. Obecnie Tezenis prowadzi też kampanię „Second life”, zachęcającą do przekazywania nieużywanych dłużej ubrań do dedykowanych pudełek w sklepach. Marka pomaga nadać ubraniom nowe życie przez przekazanie ich potrzebującym i dofinansowywanie projektów społecznych wspierających rozwój.

[1] Raport Green Generation 2021
[2] https://www.mckinsey.com/industries/retail/our-insights/survey-consumer-sentiment-on-sustainability-in-fashion
[3] http://gots.pl/zrownowazona-moda/
[4] https://jingdaily.com/shanghai-fashion-week-spring-2022-gen-z/
[5] Raport Green Generation 2021

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie