REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

150 projektów łazienek walczyło w konkursie polskiej marki. Znamy zwycięzców

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 20 lis 2020 13:57
150 projektów łazienek walczyło w konkursie polskiej marki. Znamy zwycięzców
#Opoczno i architekci pomagają. Projekt Ali Decor.
150 projektów łazienek walczyło w konkursie polskiej marki. Znamy zwycięzców
150 projektów łazienek walczyło w konkursie polskiej marki. Znamy zwycięzców
150 projektów łazienek walczyło w konkursie polskiej marki. Znamy zwycięzców
150 projektów łazienek walczyło w konkursie polskiej marki. Znamy zwycięzców
150 projektów łazienek walczyło w konkursie polskiej marki. Znamy zwycięzców
150 projektów łazienek walczyło w konkursie polskiej marki. Znamy zwycięzców
150 projektów łazienek walczyło w konkursie polskiej marki. Znamy zwycięzców
150 projektów łazienek walczyło w konkursie polskiej marki. Znamy zwycięzców
150 projektów łazienek walczyło w konkursie polskiej marki. Znamy zwycięzców

Polski producent płytek ceramicznych i gresowych oraz architekci wnętrz z całej Polski połączyli siły, aby wspierać inwestorów w zaplanowaniu remontu. Najlepsze prace (zwycięskie oraz wyróżnione we wszystkich trzech etapach) konkursu „#Opoczno i architekci pomagają” wybrano spośród 150 zgłoszonych do rywalizacji projektów.

REKLAMA

I miejsce w 3. edycji konkursu zajęła nowoczesna realizacja z nutą eklektyzmu autorstwa Joanny Andruszko. - Założeniem projektu było stworzenie wnętrza, które łączyłoby współczesne potrzeby estetyczne z funkcjonalnością – mówi autorka. - Styl tego wnętrza określiłabym jako modernistyczny, co podkreśliły użyte przeze mnie surowe w wyrazie płytki Newstone Grey, uzupełnione kolekcją Monoblock White Matt. Całość podkręca kolor płytki Green Show, który ma wyjątkową głębię, a we wnętrzach prezentuje się szykownie – dodaje projektantka. Z kolei projekt J&J Studio to świeża i nowoczesna propozycja łazienki w beżach. Aktualne trendy i ponadczasowe rozwiązania połączyli projektanci biura Good Estate.

Praca studia projektowego KAPA, która zwyciężyła w 1. edycji konkursu. Obok wzoru jodełki na ścianie, jaki tworzą mozaiki z tej serii, dodali do konceptu wnętrza modny akcent w odcieniu butelkowej zieleni. W projekcie studia IN POINT ponadczasową aranżację inspirowaną japońską estetyką tworzy oryginalny zestaw materiałów: biały marmur, płytki Noisy Grey o matowej powierzchni i wzorze szarego kamienia oraz drewno. Elegancką łazienkę w naturalnym klimacie zaprojektowała również Alina Kowalska z pracowni Ali Decor. - Moim zamierzeniem było stworzenie wnętrza eleganckiego, ponadczasowego, a zarazem funkcjonalnego. Wnętrze zaprojektowałam w stylu nowoczesnej klasyki – mówi autorka projektu.

Projekty nagrodzone w konkursie i architekci pomagają to również baza inspiracji dla osób poszukujących odważnych rozwiązań i ceniących wnętrza z charakterem. Projekt pracowni KAKO to propozycja wnętrza ekskluzywnego, co podkreślają baterie i dodatki w złotym kolorze. Eklektyczne wnętrze toalety dla gości zaprojektował Patryk Zalewski. - Założeniem projektu było pokazanie niewielkiej łazienki w zupełnie odmiennym stylu – wyjaśnia autor projektu. - Chciałem udowodnić, że nie potrzeba dużego metrażu, żeby „zaszaleć”. Wybrałem na ścianę płytki Bachata White Glossy, a na podłogę Patchwork Vertigo. Zależało mi na tym, aby płytki były odpowiednim tłem do całej sceny, ale również miały swój charakter – dodaje projektant. Z kolei pracownia Chrobotek Design sięgnęła po butelkową zieleń, którą przełamano grafitową imitacją betonu , tworząc niezwykle odważną i wyrazistą kompozycję okładzin. Nutę delikatności wprowadza dekor z graficznym motywem liści, zastosowany nad umywalką.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.