Best Western Hotel Poleczki w Warszawie powiększył bazę noclegową o 29 nowych pokoi typu superior. Obecnie na gości czeka 53 nowocześnie urządzonych pomieszczeń.
Trzygwiazdkowy hotel jest położony w biznesowym sercu stolicy, w pobliżu kompleksu Business Park Poleczki oraz w sąsiedztwie Służewieckiego Toru Wyścigów Konnych. Doskonała lokalizacja gwarantuje wygodne połączenia komunikacyjne z centrum miasta oraz lotniskiem im. F. Chopina. Obiekt jest idealną propozycją zarówno dla klientów biznesowych, jak i turystów. Do dyspozycji gości oddano darmowy internet, a dla osób zmotoryzowanych przygotowano duży, monitorowany parking, który pomieści nawet kilka autokarów.
Komfort i wygoda
Nowe pokoje superior to przestronne wnętrza o powierzchni 30m2, z wydzieloną strefą wypoczynku, jak i z miejscem do pracy przy biurku. Część pokoi posiada aneks kuchenny i balkon.
Best Western Hotel Poleczki oferuje swoim gościom 53 nowocześnie urządzone pokoje, wyposażone w telewizory z ekranami LCD, bezpłatny dostęp do internetu, indywidualnie sterowaną klimatyzację oraz zestaw do parzenia kawy lub herbaty. Na życzenie dostępne są również: zestaw do prasowania, budzenie, room service i usługa prania.
Z nutą dobrego smaku w Restauracji Poleczka
W ramach hotelu funkcjonuje także Restauracja Poleczka, która serwuje dania kuchni polskiej i kuchni międzynarodowej. Gości hotelowych z pewnością zachwycą bogate i smaczne śniadania, z których Restauracja Poleczka jest znana. Tworzymy dania inspirowane naturą, z sezonowych produktów, pochodzących z upraw oraz hodowli wybranych polskich dostawców. W menu znaleźć można pierogi z gęsiny, makaron z sandaczem mazurskim, kaczkę, a także nowość − pizzę w tradycyjnych włoskich i polskich smakach – powiedział Maciej Kozłowski, dyrektor hotelu.
Restauracja Poleczka to idealne miejsce zarówno do prowadzenia biznesowych rozmów czy spotkań, jak i świętowania rodzinnych uroczystości takich jak chrzciny, wesele czy różne rocznice. Jest także drink bar, którego kameralna atmosfera sprzyja kontynuowaniu służbowych spotkań w mniej oficjalnym charakterze.
Konferencje i spotkania
Dodatkowo hotel dysponuje trzema funkcjonalnymi i nowocześnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, a także dużą salą bankietową o powierzchni 260 m2, która pomieści nawet 120 osób. Dzięki odpowiedniemu wyposażeniu jest ona doskonale przystosowana do organizacji konferencji, wystaw czy różnych imprez, np. w tym roku w sali bankietowej odbędzie się sylwester pod nazwą Samba de Poleczka. Wszystkie pomieszczenia są wyposażone w klimatyzację, bezprzewodowy dostęp do internetu, ekran i rzutnik multimedialny oraz system audio, flipchart i zautomatyzowane oświetlenie.
Atutem organizacji spotkania biznesowego w hotelu jest zabezpieczenie bazy noclegowo-gastronomicznej dla uczestników, a także wspomniane sąsiedztwo hotelu z portem lotniczym Okęcie i bliska odległość do centrum Warszawy.
Właściciel UGO architecture
Prezes, Generalny Projektant AGG – Architekci Grupa Grabowski Sp. z o.o.
Wiceprezes, Generalny Projektant AGG – Architekci Grupa Grabowski Sp. z o.o.
Prezes Atelier Loegler Architekci Sp. z o.o.
Generalny Architekt, Właściciel Maćków Pracownia Projektowa Sp. z o.o.
Właściciel Autorska Pracownia Architektury HUBKA