REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Biedronka rozwija koncept 2.0

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 09 lis 2018 14:09
Biedronka rozwija koncept 2.0
fot. mat. pras.

MMG Centers Kutno pozyskało nowego operatora spożywczego. Lokal o powierzchni 1008 mkw., wynajęła Biedronka, która wprowadzi do centrum swój najnowszy koncept 2.0. Otwarcie sklepu zaplanowano na grudzień bieżącego roku.

REKLAMA

Najnowszy standard 2.0, nowoczesna i przyjazna sala sprzedażowa oraz wydzielone strefy z produktami to najnowszy koncept Biedronki, która otworzy sklep na parterze MMG Centers Kutno. Sala sprzedaży nowego sklepu wyniesie 735 m kw., klienci będą mieć do dyspozycji 5 kas.

– Sukcesywnie zwiększamy liczbę sklepów w najlepszych lokalizacjach w Polsce, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego dyskontu w Kutnie. W nowym sklepie Biedronka w MMG Centers Kutno, znajdzie się wszystko, czego oczekują konsumenci od nowoczesnej i przyjaznej sieci handlowej z konceptem 2.0. Aby zakupy były komfortowe, wydzielone zostaną strefy np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, a moduły z artykułami promocyjnymi będą oznaczone - mówi Zbigniew Wierzbicki, Starszy Menedżer ds. sprzedaży w Jeronimo Martins Polska S.A., odpowiedzialny za sklep Biedronka w centrum handlowym MMG Centers Kutno.

Sieć Biedronka jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, posiada ponad 2830 sklepów w ponad 1 tys. miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci Biedronka jest drugą co do wielkości polską firmą, a Biedronka drugą, najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita". Od stycznia do końca września 2018, Jeronimo Martins zainwestowało około 280 milionów euro w rozwój sieci Bedronka w Polsce ”.

- Od kiedy jesteśmy właścicielem i zarządcą centrum handlowego MMG Centres Kutno, mocno koncentrujemy się na rozwijaniu oferty obiektu. Wiemy jak ważny jest wpływ sklepu spożywczego na funkcjonowanie centrum, zwłaszcza w małych i średnich miastach, dlatego cieszymy się na współpracę z Biedronką. Już w grudniu mieszkańcy Kutna zrobią zakupy spożywcze i skorzystają ze świątecznych atrakcji wszechstronnego MMG Centers Kutno – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju w Master Management Group.

MMG Centers Kutno zostało przejęte przez Master Management Group wraz z portfelem 6 innych formatów handlowych we wrześniu 2017. Obiekt jest regionalnym centrum handlowym o powierzchni 16,1 tys. mkw. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe oraz sklepy lokalnych przedsiębiorców. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych. W ramach zaangażowania w działania z miastem MMG Centers Kutno uczestniczy w Święcie Róży, Festiwalu Projektów Europejskich oraz jest sponsorem festiwalu piosenek Jeremiego Przybory Stacja Kutno.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie