REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biuro operatora płatności w prestiżowym poznańskim biurowcu. Zaglądamy do środka!

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 01 lip 2021 15:54
Biuro operatora płatności w prestiżowym poznańskim biurowcu. Zaglądamy do środka!
Operator płatności Tpay to polska dynamiczna firma z branży fintechowej, która w nowej siedzibie w Poznaniu oddaje swojemu zespołowi do dyspozycji funkcjonalną i dopasowaną do aktualnych potrzeb przestrzeń pracy, fot. Fotomohito
Biuro operatora płatności w prestiżowym poznańskim biurowcu. Zaglądamy do środka!
Biuro operatora płatności w prestiżowym poznańskim biurowcu. Zaglądamy do środka!
Biuro operatora płatności w prestiżowym poznańskim biurowcu. Zaglądamy do środka!
Biuro operatora płatności w prestiżowym poznańskim biurowcu. Zaglądamy do środka!
Biuro operatora płatności w prestiżowym poznańskim biurowcu. Zaglądamy do środka!
Biuro operatora płatności w prestiżowym poznańskim biurowcu. Zaglądamy do środka!
Biuro operatora płatności w prestiżowym poznańskim biurowcu. Zaglądamy do środka!
Biuro operatora płatności w prestiżowym poznańskim biurowcu. Zaglądamy do środka!
Biuro operatora płatności w prestiżowym poznańskim biurowcu. Zaglądamy do środka!
Biuro operatora płatności w prestiżowym poznańskim biurowcu. Zaglądamy do środka!

Operator płatności Tpay to polska dynamiczna firma z branży fintechowej, która w nowej siedzibie w Poznaniu oddaje swojemu zespołowi do dyspozycji funkcjonalną i dopasowaną do aktualnych potrzeb przestrzeń pracy. Spółka zainwestowała w biuro, umożliwiając jednocześnie swoim pracownikom wybór pomiędzy home office a korzystaniem z atrakcyjnego środowiska pracy w jednym z najbardziej prestiżowych biurowców Poznania. Wyposażenie i aranżację biura Tpay w Andersia Tower firma powierzyła ekspertom z Kinnarps.

REKLAMA

W czasie pandemii firma Tpay, której rozwiązania służą sektorowi e-commerce, zwiększyła liczbę pracowników o ponad 50 proc.. Zadaniem nowej siedziby było zapewnienie elastycznej i sprzyjającej komunikacji przestrzeni, którą łatwo przearanżować - tak, aby zapewnić miejsce do odbycia konferencji, spotkania w większym gronie, czy warsztatu. Chodziło o stworzenie biura otwartego zarówno na aktualne potrzeby pracowników - takie jak praca w różnych trybach (hybrydowym, zespołowym i indywidualnym) - jak i na potrzeby gości oraz partnerów biznesowych.

- Zespół projektowy, z którym współpracowaliśmy podczas aranżacji nowego biura Tpay, był bardzo otwarty na nasze pomysły, a przede wszystkim uważnie wsłuchiwał się w potrzeby swoich pracowników. Uwzględniliśmy je wszystkie w projekcie nowego biura, dzięki czemu powstała atrakcyjna i przyjazna przestrzeń o zróżnicowanych funkcjach. Stonowana kolorystyka mebli pozwoliła na wprowadzenie mocniejszych akcentów na wykładzinie i w dodatkach. Powstało w ten sposób wyjątkowe, różnorodne środowisko pracy, które tworzy spójną całość – mówi architekt Agata Nowakowska z OOSTU.STUDIO, autorka projektu.

Czytelny podział funkcjonalny

Do największych wyzwań podczas tworzenia nowej siedziby Tpay należał podział otwartej przestrzeni na strefy, aby każda osoba, niezależnie od wykonywanego zadania, mogła pracować w komfortowych warunkach. Wymagało to uwzględnienia akustyki na wczesnym etapie projektu, a także doboru odpowiednich mebli i innych elementów aranżacji wnętrza, takich jak panele dźwiękochłonne, wykładziny podłogowe itp. Nowa powierzchnia została zaaranżowana zgodnie z koncepcją Activity Based Working (ABW), która zakłada dopasowanie przestrzeni do rodzaju zadań realizowanych przez pracowników.

Powierzchnia biura jest funkcjonalnie podzielona na strefy pracy cichej oraz coworking do spotkań i pracy kreatywnej, które oddzielone są panelami akustycznymi i żywą zielenią. Pracownicy nie korzystają ze stałych biurek - stanowiska pracy i sale do spotkań rezerwują poprzez aplikację. Dodatkowo mobilne meble umożliwiają zmianę konfiguracji zgodnie z aktualnymi potrzebami.

Nowe biuro Tpay jest odpowiedzią na zmiany, które przyniósł rok 2020. Firma zdecydowała się na model pracy hybrydowej, gdzie zespół ma możliwość łączenia pracy z domu z pracą z biura w dowolnej kombinacji czasowej. Wszystkie zastosowane rozwiązania były analizowane pod kątem mobilności i możliwości adaptacji do zmian w dynamicznie rozwijającej się organizacji.

- Zarówno styl pracy, jak i zadania zespołu Tpay są wspomagane poprzez różne typy przestrzeni w biurze oraz trafny wybór rozwiązań meblowych. Zastosowaliśmy wiele elementów mobilnych, które umożliwiają łatwe przearanżowanie przestrzeni. Dodatkowym atutem jest ergonomia, którą zapewniają m.in. fotele obrotowe dopasowujące się automatycznie do wagi użytkowników czy biurka z elektryczną regulacją wysokości, umożliwiające komfortową pozycję podczas pracy osobom o różnym wzroście. Bardzo cieszymy się, że otwartość i zaufanie przyniosły rezultat, który spełnia oczekiwania dynamicznego zespołu - podkreśla Monika Papiernik, Project Coordinator z Kinnarps Polska.

Współpraca, wygoda i współuczestnictwo



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.