×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Biuro podnoszące efektywność

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 21 cze 2018 15:20
Biuro podnoszące efektywność
fot. mat. pras.

Nowoczesne, designersko wyposażone biuro to wizytówka firmy. Nic dziwnego, że coraz więcej osób, które decydują się na zmianę miejsca zatrudnienia, zwraca uwagę na przestrzeń i udogodnienia, z których będą mogli korzystać w trakcie 8-godzinnego dnia pracy. Marka Everspace podpowiada, jakie nietypowe rozwiązania mogą zastosować właściciele firm, które zadbają o dobre samopoczucie i efektywność pracowników.

REKLAMA

Okazuje się, że krótka drzemka w pracy przynosi szereg korzyści, dlatego właściciele firm coraz częściej wprowadzają udogodnienia dla pracowników, które umożliwiają krótką przerwę na sen i regenerację. Udowodniono bowiem, że drzemka w środku dnia zmniejsza ryzyko zachorowań na choroby układu sercowo-naczyniowego, zmniejsza poziom stresu, a podczas takiego odpoczynku organizm wydziela hormony - adrenalinę i noradrenalinę, które stymulują pracę mózgu i pobudzają organizm. Oznacza to więc, że pracownicy mogą żyć zdrowo i efektywnie, a drzemka z powodzeniem zastąpi kawę i napoje energetyczne. 

W biurze nie musi być nudno!

Biuro to wizytówka firmy. Siedziby, w których znajduje się podstawowe wyposażenie to już przeszłość. Pracodawcy prześcigają się w pomysłach, jak uatrakcyjnić przestrzeń przeznaczoną dla pracowników i wyróżnić się spośród konkurencji. Z pomocą przychodzą producenci mebli, którzy oferują coraz to nowsze rozwiązania, które nie tylko sprawiają, że miejsce pracy jest oryginalne, ale również sprzyja regeneracji i kreatywnemu myśleniu. Wiele pozytywnej energii dostarczają kolorowe dodatki – na przykład panele akustyczne. Ciekawym pomysłem jest również zainstalowanie huśtawek. 

Cisza, spokój i harmonia

W nowoczesnym biurze nie powinno zabraknąć miejsca, w którym można odpocząć czy odbyć spokojną rozmowę telefoniczną. Wyodrębnienie takiej przestrzeni jest szczególnie ważne w siedzibach firm typu open space. Wiele tego typu udogodnień znajduje się w ofertach marek specjalizujących się w meblach biurowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie