REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Biurowce HB Reavis z udogodnieniami

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 09 kwi 2021 11:02
Biurowce HB Reavis z udogodnieniami
Aplikacja More by HB Reavis to także wirtualna karta dostępu, fot. mat. pras.

HB Reavis stworzyła aplikację More by HB Reavis mającą na celu lepsze zarządzanie obiektem i informowanie o udogodnieniach.

REKLAMA

Rosnąca konkurencyjność zatrudnienia, starania o pozyskanie i utrzymanie najlepszych pracowników, a przede wszystkim zmiana sposobu i częstotliwości korzystania z biura, sprawiają, że zarządzanie nieruchomościami nabiera nowego wymiaru. Linia usługowa More by HB Reavis to odpowiedź na potrzeby firm, które chcą, aby ich środowisko pracy – zarówno konkretna przestrzeń biurowa jak i cały budynek – było bardziej przyjazne i dostosowane do potrzeb pracowników.

- Już na długo przed pandemią zapewnialiśmy użytkownikom naszych budynków zdrowe, stymulujące przestrzenie, w których mogą się rozwijać i realizować stawiane przed nimi cele. Ten bezpieczny mikroświat, w którym ludzie czują się dobrze i pracują wydajnie, jest teraz jeszcze ważniejszy. More by HB Reavis to element naszej strategii Workplace-as-a-Service, który wspiera budynkową społeczność i ma duże znaczenie w staraniach o powrót biurowców do normalnego funkcjonowania – mówi Piotr Brzostek, Country Property Lead w HB Reavis.

Do dyspozycji najemców wielofunkcyjnych budynków Varso 1 i 2 w centrum Warszawy, a niebawem także Varso Tower oraz kampusu biurowego Forest, jest aplikacja mobilna More by HB Reavis. To intuicyjne, podręczne źródło informacji o dostępnych na miejscu udogodnieniach oraz wirtualna karta dostępu, która ułatwia poruszanie się po częściach wspólnych i korzystanie z parkingu: wyszukanie i rezerwację miejsca, udostępnienie go współpracownikom lub pokrycie opłaty za gości.

Po prostej rejestracji, użytkownik aplikacji More by HB Reavis znajdzie w niej specjalne oferty lokali gastronomicznych i usługowych, przegląd wydarzeń odbywających się w budynku, a także usługę concierge. Pracownicy mogą w ten sposób zlecić np. pranie, mycie samochodu, drobne naprawy czy dostawy kurierskie. Bezpieczne płatności za takie usługi zapewniają zaufani dostawcy platform płatniczych.

Najemcy budynków HB Reavis zawsze mogli liczyć na bogaty kalendarz wydarzeń dopasowanych do preferencji pracowników: od eventów kulinarnych oraz związanych ze zdrowym stylem życia, przez wernisaże, koncerty i pokazy filmowe, po ważne inicjatywy społeczne. Pomimo pandemicznych wyzwań, zespół zarządzający nie zrezygnował z tego typu działań.

- Mimo trudności spowodowanych ograniczeniem interakcji i koniecznością zachowania dystansu, organizujemy wydarzenia w formie bezkontaktowej. W jednym z budynków należących jeszcze do niedawna do HB Reavis, wraz z najemcą, przeprowadziliśmy zbiórkę elektrośmieci oraz rozdaliśmy tysiąc sadzonek z okazji światowego Dnia Drzewa. Cały czas rozwijamy też program aktywności dla pracowników Varso Place – mówi Magdalena Stelmaszczyk, Event Manager w HB Reavis.

Pracownicy firm działających w Varso Place jesienią i zimą mogli m.in. odkryć historię tej części Warszawy podczas spaceru z przewodnikiem, podziwiać wystawy sztuki w lobby budynków, a nawet samemu zaprezentować swoje artystyczne dokonania. Dodatkowo, zorganizowano szereg wydarzeń on-line, w tym warsztaty z tworzenia lasów w słoiku i zapachowych świec, a także zajęcia poświęcone zdrowemu kręgosłupowi.

Aplikacja More by HB Reavis ze stale aktualizowaną ofertą udogodnień i atrakcji w Varso Place jest dostępna w sklepach App Store oraz Google Play, a także na dowolnym urządzeniu poprzez przeglądarkę internetową.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.