Na stoisku Abyss Glass w Galerii Handlowej Blue City w Warszawie można skorzystać z niespotykanego dotychczas rozwiązania „inteligentnych przymierzalni” bazujących na interaktywnych lustrach z możliwością płatności. Prezentacja jest czynna od 27 grudnia do 3 stycznia.
Klienci, w przymierzalniach znajdujących się na stoisku, będą mogli przymierzyć ubrania z oferty 4F i zapłacić w nich za wybrane produkty, wpisując kod BLIK bezpośrednio na tafli lustra. Zaprezentowane na wydarzeniu lustra będą automatycznie rozpoznawać ubrania wnoszone do przymierzalni i wyświetlać je na swojej powierzchni dzięki technologii RFID (bez wykorzystania kamery). Umożliwi to uczestnikom akcji domówienie z poziomu lustra odpowiedniego rozmiaru w przypadku gdyby zabrany, okazał się zbyt duży bądź mały.
Poprzez wykorzystanie systemu rekomendacji klienci będą mogli zobaczyć na lustrach spersonalizowaną ofertę oraz jednym kliknięciem poprosić obsługę o przyniesienie wybranego dodatku. Dodatkowo będzie można zobaczyć, z jakiego materiału dany produkt został wykonany, z jakiej jest kolekcji, jego cenę i zapłacić omijając kolejkę.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
architekt, urbanista ArKuS Biuro Projektowo-Doradcze
właściciel, główny projektant FAAR architekci
założyciel, architekt Proarchitektura
założyciel, architekt Proarchitektura
założyciel BIT Creative
właściciel, architekt BB Architekci