REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 02 cze 2021 12:39
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Salon Lilou w Galerii Krakowskiej, fot. mat. pras.
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej
Butikowa fala otwarć. Nowe koncepty premium w Galerii Krakowskiej

Pandemia w odwrocie, przyszedł zatem czas na komercyjne otwarcia. Oferta Galerii Krakowskiej została wzbogacona o salony marek premium: Pinko, Hexeline oraz słynącej z personalizowanej biżuterii Lilou.

REKLAMA

Galeria Krakowska rozwija segment premium. Do grona najemców dołączyły trzy znane i pożądane na całym świecie marki: włoskie Pinko oraz rodzime Hexeline i Lilou. Cieszy nas fakt, że tak prestiżowe i rozpoznawalne marki otworzyły swoje salony właśnie teraz w Galerii Krakowskiej, doceniając tym samym naszą silną pozycję wśród centrów handlowych w Krakowie – mówi Jarosław Szymczak, Dyrektor Galerii Krakowskiej. Dysponujemy jedną z największych ofert modowych w regionie, którą teraz, dzięki nowo pozyskanym markom, jeszcze bardziej wzmacniamy. Świadczy to o dużym zaufaniu ze strony sieci handlowych wobec Galerii Krakowskiej – dodaje Jarosław Szymczak.

Wystrój butiku Lilou z atelier o powierzchni 60 mkw. idealnie współgra z estetyką i filozofią marki. Eleganckie, klimatyczne i stylowe wnętrze to doskonałe otoczenie dla wyjątkowych emocji, z jakimi kojarzy się Lilou. W butiku w Galerii Krakowskiej klienci znajdą kolekcje dla niej, dla niego i dla najmłodszych. Każdy element jest stworzony tak, by odzwierciedlał najpiękniejsze emocje. Charakterystyką i siłą marki jest personalizacja i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji. W butiku znajduje się atelier – pracownia, w której biżuteria jest grawerowana i konfigurowana zgodnie z życzeniami klientów.

Kolory ziemi według Pinko

Powierzchnia salonu Pinko autorstwa zespołu architektów marki wynosi 50 mkw., a sam design nawiązuje do najnowszego konceptu włoskiego brandu. Bambusy z charakterystycznymi, kontrastującymi liśćmi ozdabiają salon i pozwalają na jeszcze bardziej atrakcyjną prezentację kultowych torebek LOVE BAG. Oprócz nich klienci znajdą tu najnowszą kolekcję wiosna-lato 2021, a wśród niej długie sukienki i spódnice maxi w przewiewnych i luźnych krojach. Paleta składająca się z neutralnych i naturalnych kolorów łączy się z ziemistymi i wodnistymi tonami, tworząc dynamiczną harmonię.

Hexaline w stylu minimal

W salonie Hexeline autorstwa prezesa zarządu marki Katarzyny Zawadzkiej, klientki znajdą ubrania i dodatki z najwyższej jakości materiałów. Klasyczne wzory i ponadczasowe kroje tworzą kwintesencję kobiecej elegancji. Butik polskiej marki, dedykowanej kobietom sukcesu, ma 90 mkw. powierzchni. Został urządzony w minimalistycznym i eleganckim stylu, spójnym z całą koncepcją dynamicznie rozwijającej się marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.