Camaïeu mocno stawia na nowy koncept



Propertydesgin.pl - 05-08-2016 09:20


Francuska sieć butików Camaïeu zmienia swój koncept sklepów. Nową stylistykę wprowadzono już w Galerii Krakowskiej i Galerii Bonarka. Kolejnym, który został poddany metamorfozie jest butik w warszawskiej Galerii Mokotów.

Koncept Camaïeu jest opracowany przez Agence Delphine Vendel b. w Paryżu. Odświeżona stylistyka butików jest efektem przemiany wizerunkowej marki Camaïeu , która wraca do francuskich korzeni. Brand chce podkreślić swoją modowość oraz francuskie podejście do projektowania odzieży. Metamorfoza ma na celu umocnienie pozycji marki w oczach stałych klientów, jak i dotarcie do nowych odbiorców.

Zmiany widać już w najnowszej jesienno-zimowej kolekcji oraz jej kampanii wizerunkowej, nawiązującej do francuskiej bohemy lat 60’ i 70’. Modyfikacji ulegnie również logotyp Camaïeu, w którym kolory zastąpi monochromatyczność podkreślająca nową, bardziej klasyczną, a jednocześnie szykowną estetykę marki.