REKLAMA
PARTNER PORTALU partner portalu
×

Szukaj w serwisie

Debiut goni debiut. Salony Jack Wolfskin, It’s Skin i Fraas w Starym Browarze

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 wrz 2018 16:04
Debiut goni debiut. Salony Jack Wolfskin, It’s Skin i Fraas w Starym Browarze
Jack Wolfskin w Starym Browarze fot. mat. prasowe
Debiut goni debiut. Salony Jack Wolfskin, It’s Skin i Fraas w Starym Browarze
Debiut goni debiut. Salony Jack Wolfskin, It’s Skin i Fraas w Starym Browarze
Debiut goni debiut. Salony Jack Wolfskin, It’s Skin i Fraas w Starym Browarze
Debiut goni debiut. Salony Jack Wolfskin, It’s Skin i Fraas w Starym Browarze
Debiut goni debiut. Salony Jack Wolfskin, It’s Skin i Fraas w Starym Browarze

W ciągu miesiąca pod jednym dachem swoją premierę mają trzy popularne na świecie marki z różnych branż. W poznańskim Starym Browarze otwarto właśnie pierwszy w Polsce salon Fraas, pierwszy w Poznaniu Jack Wolfskin, a w najbliższych tygodniach dołączy do nich debiutujący w Poznaniu salon It’s Skin. Do jesiennych newsów ze Starego Browaru można dołączyć też przenosiny luksusowego salonu diamentów Aclari z pobliskiej ulicy Półwiejskiej i pop-up La Manii.

REKLAMA

Pierwszy w Poznaniu sklep Jack Wolfskin, jednego z najsłynniejszych na świecie producentów odzieży i sprzętu dla miłośników sportów outdoorowych, otwarto kilka dni temu w Pasażu 0. Marka swoją popularność wśród świadomego i wymagającego konsumenta, który stanowi dużą grupę klientów w Starym Browarze, zawdzięcza m.in. polityce stawiającej na badania technologiczne i szereg działań usprawniających ekologiczny, odpowiedzialny społecznie proces produkcji. Ambasadorką marki jest m.in. jedna z najsłynniejszych polskich globtrotterek, Martyna Wojciechowska, która została twarzą najnowszej kampanii Jack Wolfskin. Salon ma powierzchnię ponad 140 mkw.

Na swój debiut w Polsce Stary Browar wybrała Fraas – kultowa marka zaopatrująca domy mody w całej Europie w szale, apaszki, chusty i podobnych dodatki z kaszmiru, jedwabiu czy wełny. Jedną z budujących prestiż brand stories niemieckiej, rodzinnej firmy założonej w 1880 roku, jest stosowanie liczących nawet kilkaset lat technik produkcji, jak czesanie kaszmiru za pomocą główek ostów. Butik znajduje się w Atrium +1 i ma powierzchnię ponad 35 mkw.

It’s Skin, która zadebiutuje tej jesieni w Poznaniu w Starym Browarze, to marka modnych, wykorzystujących jedynie naturalne składniki i najbardziej innowacyjne formuły koreańskich kosmetyków. Od 10 lat jest najpopularniejszą marką kosmetyczną w Korei Południowej i podbija światowy rynek, a w Polsce obecna jest aktualnie w 2 lokalizacjach w Warszawie i 1 w Krakowie. It’s Skin zajmie lokal o powierzchni ok. 25 mkw. w Pasażu 0.

W październiku do oferty jubilerskiej Starego Browaru dołączy marka Aclari Diamonds specjalizująca się w diamentach i innych kamieniach szlachetnych. Marka zdecydowała się przeniesienie swojego salonu o zaledwie 300 m z ul. Półwiejskiej. Jej obecna polityka rozwoju zakłada posiadanie jednego salonu w mieście w centralnej i prestiżowej lokalizacji. Salon o powierzchni 20 m2 zostanie otwarty w skrzydle Pasaż +1.

Trwają także prace adaptacyjne pop-upu La Manii. Salon autorskiej marki z jesienno-zimową linią prêt-a-porter poszerzy ofertę marek premium Starego Browaru. Pop-up zajmie powierzchnię ponad 90 m2 tuż obok salonu Trussardi w Pasażu +1.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie