REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Design inspirowany modą. Maciej Zień dla marki Tubądzin

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 wrz 2021 10:37
Design inspirowany modą. Maciej Zień dla marki Tubądzin
Design inspirowany modą. Maciej Zień dla marki Tubądzin, fot. mat. pras.
Design inspirowany modą. Maciej Zień dla marki Tubądzin
Design inspirowany modą. Maciej Zień dla marki Tubądzin
Design inspirowany modą. Maciej Zień dla marki Tubądzin
Design inspirowany modą. Maciej Zień dla marki Tubądzin

Najnowsze propozycje Macieja Zienia, które powstały we współpracy z zespołem TU_Kolektyw – architektami, projektantami i technologami Grupy Tubądzin, są zapowiedzią podróży przez cztery wyjątkowe modowe style. Międzynarodowa premiera nowości odbędzie się na tegorocznych targach Cersaie w Bolonii.

REKLAMA

Kolekcje Boho, Sophisticated, Timeless i Funky koncentrują się wokół najważniejszych trendów ze świata mody i wnętrz. Za odważnym wzornictwem, charakterystycznym dla stylu Macieja Zienia, kryje się zaproszenie do doświadczania wrażeń i odczuć, które towarzyszyły projektantowi w procesie tworzenia. To propozycje niezwykle różnorodne i dekoracyjne, wypełnione połączeniami naturalnych materiałów z ciekawymi wzorami, geometryczną formą i zaskakującymi strukturami, w otoczeniu bogatej palety barw – stonowanych, klasycznych beży, bieli, brązów, ekskluzywnego złota i mocnych akcentów kolorystycznych.

- Projektując kolekcje płytek dla Ceramiki Tubądzin, zawsze starałem się, by nawiązywały one do mody. Tak też stało się tym razem. Moja ceramika romansuje z obecnie dominującymi stylami modowymi. Charakterystyczne dla nich elementy trafiają prosto z wybiegów do wnętrz. W nowych kolekcjach znajdziemy odniesienia do delikatności szlachetnych tkanin, wyrazistości ponadczasowych materiałów czy kultowych wzorów, które zinterpretowałem w oparciu o własne wyobrażenie każdego ze stylu – mówi Maciej Zień, projektant mody i wnętrz, autor kolekcji płytek ceramicznych zaprojektowanych specjalnie dla Grupy Tubądzin.

- Boho, które charakteryzuje się naturalnością i etnicznymi wzorami, daje wrażenie lekkości i wolności. Wytworna kolekcja Sophisticated z motywem art déco otula wyjątkowością i pozwala poczuć się niepowtarzalnie. Funky, w której odnajdziemy grę formą i kolorem, przyniesie wspomnienie radosnej, niezobowiązującej zabawy, natomiast ponadczasowa elegancja Timeless wprowadzi komfort i harmonię – dodaje Maciej Zień.

Współpraca Ceramiki Tubądzin z Maciejem Zieniem trwa od 2009 roku. Na przestrzeni kilkunastu lat projektant wypracował swój unikalny styl rozumienia wnętrza, w którym inspiracja modą i światowymi trendami łączy się z niewymuszoną elegancją, ponadczasową klasyką i bogactwem zjawiskowych dekoracji. Kolekcje płytek ceramicznych autorstwa Macieja Zienia to artystyczna kreacja oparta na szlachetnych materiałach, wypełniona blaskiem, odważnymi wzorami i dbałością o detal, które razem tworzą nowoczesną interpretację glamour.

- Zapraszając 12 lat temu do współpracy jednego z najlepszych polskich projektantów mody mieliśmy świadomość, że wkraczamy w nieznany dotąd w naszej branży obszar, który zmieni sposób myślenia o wnętrzu i otaczającej nas przestrzeni. Odchodząc od tradycyjnego wzornictwa i postrzegania płytki ceramicznej głównie przez pryzmat funkcjonalności, na rzecz designu, za którym stoi jakość, technologia i doświadczenie specjalistów Grupy Tubądzin, wypracowaliśmy nowy model tworzenia kolekcji i prezentowania ceramiki. Propozycje Macieja Zienia od samego początku cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów indywidualnych i inwestorów, zarówno w kraju, jak i za granicą, dlatego cieszymy się, że na tegorocznych targach Cersaie w Bolonii będziemy mogli pokazać cztery najnowsze kolekcje projektanta– mówi Andrzej Ramel, dyrektor sprzedaży krajowej i marketingu, członek zarządu Grupy Tubądzin.

Nowe kolekcje wyznaczają narrację dla całej marki Tubądzin kreacja Maciej Zień. Tym samym najpopularniejsze produkty z linii inspirowanych światowymi stolicami zostaną teraz przypisane do modowych stylów. Taki podział kolekcji ma jak najbardziej ułatwić odnajdywanie produktów idealnie dopasowanych do osobowości i preferencji klientów marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie