×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Duka otworzy flagowy salon na Bielanach

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 29 lis 2018 11:48
Duka otworzy flagowy salon na Bielanach
fot. mat. pras.

Duka wchodzi do Galerii Młociny, gdzie zajmie powierzchnię liczącą 400 mkw. Jeden z największych salonów w kraju będzie 74. lokalizacją marki ze szwedzkim rodowodem.

REKLAMA

– Najnowszy, flagowy sklep na Bielanach będzie nie lada gratką dla miłośników urządzania kuchni i jadalni w szwedzkim stylu. Polacy cenią markę Duka za to, że obok stałej oferty z mnóstwem świetnych jakościowo i wzorniczo, a przy tym praktycznych rzeczy, jej projektanci potrafią zaskakiwać niebanalnymi kolekcjami sezonowymi. Wyróżnikiem sklepu w Galerii Młociny ma być poszerzony, bogatszy asortyment marki – mówi Karolina Prędota-Krystek, Senior Leasing Manager z Działu Centrów Handlowych, Echo Investment.

Decyzja o wyborze Galerii Młociny przez markę Duka, słynącą z promowania idei "Kitchen life" – czerpania radości z gotowania i kulinarnych eksperymentów – nie była przypadkowa. Otwieranie salonów w najlepszych obiektach handlowych jest dla sieci jednym z fundamentów strategii rozwoju. Silnym argumentem przemawiającym za Galerią Młociny była jej lokalizacja. Kompleks powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej i parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Duka  na Bielanach, z nowymi rozwiązaniami aranżacyjnymi, będzie doskonałym uzupełnieniem bardzo atrakcyjnej listy najemców, którzy łącznie wynajęli już ponad 80 proc. powierzchni. Wśród najemców reprezentujących segment wyposażenia wnętrz i dekoracji dla domu na liście Galerii Młociny są już Zara Home, Homla, Komfort i JYSK. Inwestor i deweloper projektu, firma Echo Investment, od samego początku postawił na zróżnicowanie najemców z każdego segmentu, począwszy od zakupów, poprzez usługi i gastronomię, na rozrywce i rekreacji skończywszy.

– Salon Duka w Galerii Młociny otworzymy na 20-lecie obecności marki na rynku polskim. Równo dwie dekady temu debiutowaliśmy sklepem w Warszawie, dlatego nowoczesnym i przyjaznym salonem w nowym koncepcie chcemy zrobić uroczy prezent naszym klientom – mówi Aleksandra Gutkowska, Dyrektor Marketingu Duka.

Sklepy Duka znane są także klientom w Szwecji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Bułgarii i Niemczech.

Otwarcie Galerii Młociny, która wynajęta jest już w blisko 90 proc., planowane jest wiosną przyszłego roku. Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie