Jedna z najsłynniejszych włoskich marek, specjalizujących się w ekskluzywnej modzie damskiej - Fabiana Filippi - już w trzecim kwartale tego roku otworzy swój pierwszy butik w Polsce. Na siedzibę swojego flagship-store firma wybrała budynek Ethos zlokalizowany w Warszawie przy placu Trzech Krzyży.
Fabiana Filippi od ponad 30 lat urzeka kolejne pokolenia kobiet na całym świecie. Marka dostępna jest w 36 krajach w ponad 1100 sklepach multibrandowych i domach handlowych na całym świecie m.in. w najsłynniejszym luksusowym domu towarowym Harrods, a także w 50 własnych butikach w najważniejszych stolicach mody, np. w Mediolanie, Paryżu, Londynie, Tokio i Seulu.
Produkty firmy założonej w 1985 r. w Umbrii charakteryzują: ponadczasowe wzornictwo, szlachetne tkaniny i wysoka jakość wykonania. Ubrania od Fabiany Filippi to niebanalna, wyrafinowana klasyka – małe arcydzieła designu. Każdy kolejny element garderoby, opuszczający pracownię jest dziełem sztuki – łączy tradycyjne rzemieślnictwo z odrobiną nowoczesności, tworząc wyjątkowe kreacje, a materiały nabywane są jedynie od największych specjalistów na świecie.
Od trzeciego kwartału tego roku produkty Fabiana Filippi będzie można nabyć po raz pierwszy w Polsce w butiku monobrandowym – właśnie w Ethosie na Placu Trzech Krzyży w Warszawie.
– Długo szukaliśmy wyjątkowego miejsca na nasz własny salon w Polsce. Uznaliśmy, że Ethos najlepiej spełnia wymagające kryteria, które pozwolą na rozwój naszego brandu. Plac Trzech Krzyży – jedyny wielkomiejski plac stolicy, jest najlepszą lokalizacją w kraju: położony w sąsiedztwie innych modowych luksusowych marek, ale również Giełdy, Parlamentu czy placówek dyplomatycznych. Budynek Ethos zapewnia naszej marce niespotykaną widoczność, nie tylko ze względu na centralną lokalizację w sercu Traktu Królewskiego, ale również dzięki imponującym 8-metrowej wysokości szklanym witrynom. Cieszymy się, że nasz lokalny partner – Davide Lifestyle, pomoże nam rozwijać się na polskim rynku – powiedział Mario Filippi Coccetta, przedstawiciel Fabiana Filippi.
– Ekskluzywne marki chętnie patrzą na Warszawę jako atrakcyjny rynek dla swoich marek i otwierają kolejne butiki na Placu Trzech Krzyży. Ta najlepsza lokalizacja dla prestiżowych firm zapewnia możliwości wzrostu, dzięki wykorzystaniu potencjału miejsca i stale rozwijającego się high-streetu. Obecnie oraz w ciągu następnych kilku lat na placu Trzech Krzyży i w bezpośrednich okolicach powstało i powstaje ponad 10 000 mkw. dla sektora premium i z wyższej półki, z czego aż połowa w Ethosie – zaznaczył Maciej Zajdel, członek zarządu, Kulczyk Silverstein Properties.
Modową ofertę Ethosa uzupełni salon Davide Lisfestyle, który otworzy tu butik typu shop in shop z prestiżowymi włoskimi markami takimi jak Loro Piana, Jacob Cohen, Kiton, Santoni czy Brunello Cuccinelli.
Plac Trzech Krzyży położony jest w centrum tętniącego życiem warszawskiego Traktu Królewskiego. Sąsiaduje z wysokiej klasy budynkami apartamentowymi, Giełdą Papierów Wartościowych i jest zlokalizowany blisko Sejmu i Senatu, międzynarodowych showroomów, hoteli, restauracji i ambasad. W Ethosie właśnie otworzył się prestiżowy lokal Atelier Amaro – pierwsza w Polsce restauracja nagrodzona gwiazdką Michelin. Plac Trzech Krzyży staje się najważniejszym miejscem w kraju dla rozwoju marek premium i luksusowych.
Dyrektor Generalny Majkut Design
Projektant Pracownia Architektoniczna 1997 sp. z o.o.
Vice Prezes Zarządu, Współwłaściciel, Architekt-Partner APA Wojciechowski Architekci
Prezes Zarządu, Współwłaściciel, Architekt-Partner APA Wojciechowski Architekci
Projektant, Członek Zarządu Pracownia Architektoniczna 1997 sp. z o.o.
Projektant Pracownia Architektoniczna 1997 sp. z o.o.